Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Hebben we het al over die extreme droogte gehad voor dit jaar. Om maar niet te spreken over die hoeveelheid warme dagen die we al gehad hebben.
Wacht maar af, straks twee weken mooi weer in juni en Gerrit Hiemstra gaat weer oreren over extreme droogte.scottwilko schreef: ↑24 apr 2023 11:17 Hebben we het al over die extreme droogte gehad voor dit jaar. Om maar niet te spreken over die hoeveelheid warme dagen die we al gehad hebben.
Bij mijn gravelritje in vallei/heuvelrug vorige week, was het al heel droog en stoffig. Dat ondanks alle regen van afgelopen periode. Was een vreemde gewaarwording.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb net mijn Rouvy abbo opgezegd. Het was natuurlijk ook de goden verzoeken om eind april nog op de rollers te fietsen. Let maar op, vanaf nu wordt het beter (maar Koningsdag toch mogelijk weer nat, mijn vrije vrijdag erna ook zeiknat, langere termijn was goed maar zie net toch weer beetje nattigheid verschijnen en non de jus, natte sneeuw in de voorspellingen)
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Jaja, en op weg naar de IJsheiligen.marsman schreef: ↑24 apr 2023 14:21 Ik heb net mijn Rouvy abbo opgezegd. Het was natuurlijk ook de goden verzoeken om eind april nog op de rollers te fietsen. Let maar op, vanaf nu wordt het beter (maar Koningsdag toch mogelijk weer nat, mijn vrije vrijdag erna ook zeiknat, langere termijn was goed maar zie net toch weer beetje nattigheid verschijnen en non de jus, natte sneeuw in de voorspellingen)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Gisteren in de Westhoek twee uur lang quasi stortregen. M'n moestuin stond 20 cm onder water. De grond is compléét verzadigd.
En uiteraard net één en ander gezaaid. Dus dat wordt herbeginnen.
En uiteraard net één en ander gezaaid. Dus dat wordt herbeginnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gardameer juist extreem laag en ze verwachten problemen deze zomer. In Spanje al droogte.
Hoe Lac Serre Poncon (grootste stuwmeer Frankrijk) er straks bij ligt is gissen. Afgelopen jaar dramatisch laag water.
Less is bore
Maar dat kwam ook mede doordat er veel kerncentrales in onderhoud waren.