De grote wielren quiz!
Oeps hij is toch lastiger dan ik dacht. Als het niet lukt doe ik in de loop van de dag een tip.
-
- Forum-lid
Huh? Moet ik hier nu een vraag over materiaal gaan beantwoorden?
We zoeken toch gewoon Zeus? De Spaanse tegenhanger van Campagnolo...
We zoeken toch gewoon Zeus? De Spaanse tegenhanger van Campagnolo...
Helemaal goed en als er een is die ik niet met dit antwoord had verwacht
Italiaans - Spaans
Risotto - Paella (beide rijstgerechten)
Rome - Madrid (beide hoofdstad)
Chianti - Rioja (beide wijn)
Giro - Vuelta (beide nationale ronde)
Campagnolo - Zeus (beide onderdelengroepen)
Zeus maakt in de jaren 70 prachtige onderdelen en maakte in mijn ogen de mooiste Campa imitaties.
Misschien voor de volgende L'Erocia? Wel weer eens wat anders
Bottecchia krijgt vanavond trouwens Risotto te eten
Moet hij wel even snel een nieuw vraagje doen
Italiaans - Spaans
Risotto - Paella (beide rijstgerechten)
Rome - Madrid (beide hoofdstad)
Chianti - Rioja (beide wijn)
Giro - Vuelta (beide nationale ronde)
Campagnolo - Zeus (beide onderdelengroepen)
Zeus maakt in de jaren 70 prachtige onderdelen en maakte in mijn ogen de mooiste Campa imitaties.
Misschien voor de volgende L'Erocia? Wel weer eens wat anders
Bottecchia krijgt vanavond trouwens Risotto te eten
Moet hij wel even snel een nieuw vraagje doen
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 08 mar 2012 11:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat bedoel ik idd
Eerst bruschetta di pomodori en dan risotto met porcini en bosuitjes gegarneerd met een grote garnaal, stukje zalm, groene asperges. En dan als dolce iets als warme aardbeien met balsamico
Dat laatste met een bolletje ijs? Zal er eens over denken
Eerst bruschetta di pomodori en dan risotto met porcini en bosuitjes gegarneerd met een grote garnaal, stukje zalm, groene asperges. En dan als dolce iets als warme aardbeien met balsamico
Dat laatste met een bolletje ijs? Zal er eens over denken
-
- Forum-lid
Ik zie het alweer. De lunch kan ik wel overslaan.
Even een snelle vraag, zal niet al te moeilijk zijn. We blijven dit voorjaar nog even bij een vergelijking tussen Spanje en Italië. Oscar Freire staat tot Fausto Coppi zoals Miguel Poblet tot .... en .... en .... en ....
Even een snelle vraag, zal niet al te moeilijk zijn. We blijven dit voorjaar nog even bij een vergelijking tussen Spanje en Italië. Oscar Freire staat tot Fausto Coppi zoals Miguel Poblet tot .... en .... en .... en ....
Fignon, Kelly, Petrucci, Belloni, Binda en Olmo? (tweevoudige Primavera-winnaars, waar Coppi en Freire er 3 wonnen - evenals De Vlaeminck trouwens)
@ GastheerG: porcini èn garnaal èn zalm èn asperges?
@ GastheerG: porcini èn garnaal èn zalm èn asperges?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Zo moeilijk is 'ie toch niet?
bottecchia schreef: Even een snelle vraag, zal niet al te moeilijk zijn. We blijven dit voorjaar nog even bij een vergelijking tussen Spanje en Italië. Oscar Freire staat tot Fausto Coppi zoals Miguel Poblet tot .... en .... en .... en ....
-
- Forum-lid
Juist, dat zijn de namen die ik zocht. Zowel Freire als Coppi wisten driemaal Milaan San Remo te winnen. Miguel Poblet kwam tot twee zeges en staat daarmee gelijk met de heren Belloni, Binda, Olmo en Petrucci.
JFKE mag een nieuwe vraag verzinnen!
JFKE mag een nieuwe vraag verzinnen!