Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Ik was er vroeg bij met mijn Chinese frame. Na drie jaar fietsen op een FM028 van Dengfu is het weer eens tijd voor wat anders. Die fiets heeft heel wat meegemaakt en rijdt nog heerlijk, mankeert helemaal niets aan.
Van Galibier naar Tourmalet, naar Angel, Bonnette, Finestre incl. 9km geitenpad, Stelvio, Sella Ronda, nog veel meer en ook weer overal knalhard naar beneden met onverantwoorde snelheden. Het frame doet het fantastisch.
Ik ga zeker weer voor een Chinees frame, ik ben er nog niet uit welke het gaat worden. Keuze is groot en ik wil er ook weer mijn eigen ontwerp op laten spuiten. Was ook erg geslaagd.
Ik zou iedereen een frame uit China aanraden, zeker de FM028
Van Galibier naar Tourmalet, naar Angel, Bonnette, Finestre incl. 9km geitenpad, Stelvio, Sella Ronda, nog veel meer en ook weer overal knalhard naar beneden met onverantwoorde snelheden. Het frame doet het fantastisch.
Ik ga zeker weer voor een Chinees frame, ik ben er nog niet uit welke het gaat worden. Keuze is groot en ik wil er ook weer mijn eigen ontwerp op laten spuiten. Was ook erg geslaagd.
Ik zou iedereen een frame uit China aanraden, zeker de FM028
-
- Forum-lid
Joostg : zou je shifters wat hoger zetten en ook je Stuurlint nog wat strakker wikkelen. Verder strakke fiets!
-
- Forum-lid
Drstricker.nl
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Als je dat niet doet dan gaat de buitenkabel klapperen in de buis.
Wielen zijn handgespaakt, met Shimano CX naven en H plus Son Archetype velgen.
Wielen zijn handgespaakt, met Shimano CX naven en H plus Son Archetype velgen.