Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

whocares
Forum-lid

whocares 11 sep 2006 08:34

Quote: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 10 September 2006
Zeg Who Cares, houdt jij altijd zo'n routekaart bij???

Pas sinds kort heb ik me aangemeld bij MotionBased en dan kun je met de gegevens op Garmin Edge 305 je route zien op kaartjes , waaronder eentje via GoogleEarth . Deze heb ik dus nu geprintscreened en opgeslagen en via een imagehoster laten zien.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

soffatti
Forum-lid

soffatti 12 sep 2006 00:07

70km gefietst vandaag over de Utrechtse Heuvelrug.

sietse
Forum-lid

sietse 12 sep 2006 00:12

vanavond even 50 km gefietst 1uur en 15 min geen best wel lekker in het vlakke friesland heb 3 weken en limburg en belgie gefietst net weer terug in dit weekend weer naar limburg mh2d even doen maar het wordt weer een 3 daagse

jan janssen bikes 4 ever

cas_
Forum-lid

cas_ 12 sep 2006 01:02

Afgelopen weekend, vanuit Mechelen, door Z-Limburg en Belgie gefietst.Heerlijk weer, super gezellige groep (SKITS weekend), kon niet beter!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

daveke
Forum-lid

daveke 12 sep 2006 17:32

Vandaag op de bonnefooi richting Luik gegaan. Auto in Eijsden neergezet en vanaf Eijsden naar de Halembaye gereden. Nieuwe topsnelheid gehaald van 84,1 km/u en daarna richting Luik gereden. Aangezien wij de weg totaal niet wisten zijn we op een bepaald moment het water overgestoken en toen een klim opgereden in de buurt van Angleur. Het begon met ongeveer 3 of 4 haarspeldbochten voor kasseien waarna we op een grote weg uitkwamen en meteen weer links een zijstraatje ingingen. Hier leek het wel alsof er geen einde aan die klim kwam! Iemand misschien een naam van die beklimmingen..? Na een lange weg vol missers waar we af hadden gemoeten en gezoek kwamen we op een bepaald moment uit bij een bordje 15% naar beneden en met een fors aantal linke bochten en wat draai en keerwerk stonden we in de buurt van Luik, eigenlijk net een klein beetje ervoor. Een lange klim omhoog en we waren weer in Vise aangekomen. Achteraf gezien hadden we beter een kaart mee kunnen nemen maar het was de moeite waard! Heerlijke rit
Science of Performance!

tyrion
Forum-lid

tyrion 12 sep 2006 22:05

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 12 September 2006

Al een paar dagen wat last in mn linker knie gewricht. Gebeurde volgens mij met uitklicken. Gisteren had ik er wat meer last van, richting Gulpen de heuvels in. Dus houd ik het voorlopig op vlak terrein, en ben vandaag tot achter Koningsbosch gereden, stuk Duits gebied genomen. Heb weer wat van die zondags rijders met sandalen en tasje aan de fiets voor mn wielen gekregen. T'is haast niet te geloven, staan gezellig midden op een kruising met zn zessen te ouwehoeren, ik belde op tijd tot drie keer toe, niks... dan geroepen, ook niks... toen ben ik gewoon ertussen door gevlogen. De schrik zat wel bij een van die goed. "scheisse" riep die, ik denk in je broek gescheis ja! en nog wat van die uilskuikens onderweg. Verder was de rit een stuk beter als gisteren. 69 km. gereden tegen 31 per uur gem.

ik ben jaloers op je, niet op je kniegewricht, dat van mij is ook klote, maar vooral omdat je in Zuid-limburg woont. Wij moeten verd... 200km rijden om daar te komen.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

neos
Forum-lid

neos 12 sep 2006 22:32

Na 2 nachtdiensten mij zelf vandaag en beetje over de kop gereden.
Dwz vol goede moed en erg mooi weer om 13:50 thuis weg omlangs de Maas naar Appeltern te toeren maarja jeweet wel de terugweg deed mij de das om.Te weinig eten meegenomen en ook was mijn pijp na 2:30 leeg dus het was op de terugweg afzien .Heijen-Gennep-Milsbeek-Mook-Malden-Heumen- Overasselt-Nederasselt-Balgoy-Niftrik-Batenburg-Appeltern-Bergharen-Hernen-Niftrik en zo weer terug naar huis 93km in 3:30.....
Oja op de brug in Malden kwam ik een rijder tegen met een rood-wit-blauw- shirt.Zijn lange haren im een paardestaart gebonden en op een dure ATB .Het zag er snel uit ,het was Bart Brentjes die richting Groesbekistan aan het trainen was denk ik
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid

whocares 12 sep 2006 22:41

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 12 September 2006
Oja op de brug in Malden

Op welke brug , die langs het voetbalveld van Juliana'38 ( ? ) , dan was je dicht bij mijn familie in de buurt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

noppie
Forum-lid

noppie 12 sep 2006 23:12

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 12 September 2006

ik zou zeggen, "verkassen" en hier komen wonen en werken... en fietsen.  

Fietsen en wonen OK, maar werken!? Er is geen werk daar hoor ik altijd.
kiekeboe

Plaats reactie