De grote wielren quiz!
Fons de Wolf, verscheen te laat aan de start van de proloog waardoor hij buiten de tijd finishte en dus uit koers werd genomen. Dat in 1985 en in 1981 won hij Milaan San Remo.
Milaan San Remo is tamelijk italiaans maar Fons de Wolf en italiaanse sferen......
Milaan San Remo is tamelijk italiaans maar Fons de Wolf en italiaanse sferen......
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Inderdaad, Fons de Wolf. Hoewel de geruchten gingen dat hij expres te laat aan de start stond omdat hij geen groot liefhebber van de ronde was, blijft hij zelf volhouden dat hij zich 10 minuten heeft vergist in de starttijd.
Fons de Wolf heeft bijna al zijn belangrijkste koersen in Italië gewonnen. En hij at veel pasta, vandaar de Italiaanse sferen. Maar ik geef toe dat het magere sferen zijn.
Fons de Wolf heeft bijna al zijn belangrijkste koersen in Italië gewonnen. En hij at veel pasta, vandaar de Italiaanse sferen. Maar ik geef toe dat het magere sferen zijn.
-
- Forum-lid
Henri Pélissier, Tourwinnaar 1923
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij is uninvitedguest. Of wacht deze op toestemming van Rikkert Met z'n vieren op een kruispunt wachten omdat rechts voorrang heeft
Ging iets fout denk ik, dacht dat ik al had gemeld dat onze ongenode gast het goed had. Dus uninvitedguest: doe je ding!
De fotovraag kan ik voortaan beter achterwege laten.
De fotovraag kan ik voortaan beter achterwege laten.
-
- Forum-lid
Nou,een beetje een cryptische dan maar:
Deze Belgische frontman schreef Hollandse wielergeschiedenis.
Wie en welk historisch feit zoek ik?
Deze Belgische frontman schreef Hollandse wielergeschiedenis.
Wie en welk historisch feit zoek ik?
Doe alles wat je doet met hart en ziel.