De variant met zwart op zwart. Als hij klaar is zal ik hem posten!!!Triple A schreef:Welke configuratie heb je besteld? Terzijnertijd natuurlijk wel een foto plaatsen.
Specialized
na een week is het frame al binnen( S works roubaix). ik heb mijn oude fiets binnen gebracht (om alles over te laten zetten)
en heb het frame even in mijn handen gehad, WAANZINNIG!!!!!
als het goed is kan ik er einde volgende week om.
en heb het frame even in mijn handen gehad, WAANZINNIG!!!!!
als het goed is kan ik er einde volgende week om.
- boswielrenner
- Forum-lid
ff het Specialized Topic opleuken met een fotootje in afwachting van de in dit topic aangekondigde nieuwe racekanonnen voor 2013.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ben heel benieuwd. Een S-works is altijd speciaal en de Roubaix SL4 heb ik nog niet gezien op het forum.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jNWIZ0RHT4#" onclick="window.open(this.href);return false;!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
@Triple A: het is inderdaad de K-edge Garmin bike mount. Ik heb er nog niet mee gereden want gisteren pas binnen gekomen. Het is heel erg mooi gemaakt, helemaal van aluminium en zeer makkelijk te monteren. Het ontwerp is heel doordacht doordat de garmin kan schuiven zodat er een Edge 500 en een Edge 800 op past zonder dat er ruimte ontstaat tussen de Edge en de stuurpen. Tevens kan je op de foto zien dat de Garmin Edge mooi achter de stuurpen komt te zitten en ook iets lager. Dit is optisch mooier naar mijn mening. Kortom; een kunststukje van K-edge. Helaas wel aan de prijs, maar voor volledig aluminium zeker niet te duur in vergelijking tot de plastic alternatieven.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
http://www.youtube.com/watch?v=K2MgdjiQcSM" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29