Pinarello
Zoals ik eerder aangaf, bij mijn FM staan ze ervoor in de rij. Ik heb voor een mooie prijs een Prince kunnen kopen en die vind ik dan ook 3 keer mooier dan die Dogma. Aan mij gaan ze er dus (in deze kleurstellingen) nooit 1 slijten.
-
- Forum-lid HC
SpEric schreef:Als ze er wat van verkopen inderdaad..
Als.........er is vraag genoeg naar!
Van recessie in de fietsenbranche is er geen sprake.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
giosbeast schreef:Ik heb wat foto's gemaakt.
Prachtig fotowerk!
Ace1978 schreef:Zoals ik eerder aangaf, bij mijn FM staan ze ervoor in de rij. Ik heb voor een mooie prijs een Prince kunnen kopen en die vind ik dan ook 3 keer mooier dan die Dogma. Aan mij gaan ze er dus (in deze kleurstellingen) nooit 1 slijten.
Prince 2009 of 2010? Hoeveel moest je er voor betalen?
Kleuren zijn erg persoonlijk natuurlijk, ik vind rood niet mooi voor een fiets, De DOGMA zijn er in veel verschillende kleuren, daar moet er toch wel 1 tussen zitten die je mooi vindt? Ik vond de White/ Silver toch wel een mooie combinatie.
Ik vind die glitterjes eigenlijk wel erg leuk Alleen nog een Joling of Gordon t-shirt erbij en het is af...of zou dat over the top zijn?
Als ik het geld had kocht ik zo een dogma of prince, schitterende fietsen.
Jammer vind ik alleen de modellen eronder, de verhouding tussen Pinarello en de typenaam fp vind ik jammer, ik heb liever groot Pinarello op de schuine buis geschreven dan FPx
Als ik het geld had kocht ik zo een dogma of prince, schitterende fietsen.
Jammer vind ik alleen de modellen eronder, de verhouding tussen Pinarello en de typenaam fp vind ik jammer, ik heb liever groot Pinarello op de schuine buis geschreven dan FPx
-
- Forum-lid
Zola1978 schreef:Ace1978 schreef:Zoals ik eerder aangaf, bij mijn FM staan ze ervoor in de rij. Ik heb voor een mooie prijs een Prince kunnen kopen en die vind ik dan ook 3 keer mooier dan die Dogma. Aan mij gaan ze er dus (in deze kleurstellingen) nooit 1 slijten.
Prince 2009 of 2010? Hoeveel moest je er voor betalen?
Kleuren zijn erg persoonlijk natuurlijk, ik vind rood niet mooi voor een fiets, De DOGMA zijn er in veel verschillende kleuren, daar moet er toch wel 1 tussen zitten die je mooi vindt? Ik vond de White/ Silver toch wel een mooie combinatie.
prince 2010 = 2009, alleen minder kleuren
ik heb mij een fire gekocht voor 3200
-
- Forum-lid HC
Ik ben echt geen fan van italiaans spul, maar die Dogma is echt heel mooi, maar 4000 euro voor een frame......
Bij andere merken heb je daar een complete fiets met dura ace/ campa record groep op. Maar gezien het prijverschil met Italie is ruim 25% al verklaard, maar goed blijft het nog 1000 euro met de ander topframes.
Nou ja het zal wel emotie zijn een Nissan GTR kost de helft en is ook net zo snel als een Ferrari 430, misschien hebben ze het daar van afgekeken.
Maar zeker een applaus als ik de eerste op zo'n frame voorbij zie komen!
Bij andere merken heb je daar een complete fiets met dura ace/ campa record groep op. Maar gezien het prijverschil met Italie is ruim 25% al verklaard, maar goed blijft het nog 1000 euro met de ander topframes.
Nou ja het zal wel emotie zijn een Nissan GTR kost de helft en is ook net zo snel als een Ferrari 430, misschien hebben ze het daar van afgekeken.
Maar zeker een applaus als ik de eerste op zo'n frame voorbij zie komen!
Helemaal mee eens, Pinarello blijven 1 van de mooiste fietsjes.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
gerrit-1963 schreef:Zola1978 schreef:Mooie fiets de DOGMA.
Alleen begrijp ik niet dat je 4000,- in NL moet betalen voor een frame en in Italia "slechts" 2900,- max.
Een verschil ok, maar 1100,- is misschien een beetje veel?
EUR 4000 in NL en EUR 2900 in Italië? Dat is inderdaad wel een erg groot verschil, ishet frame hier dus bijna 40% duurder dan in Italië.
Hmmm, volgend jaar dan maar eens naar Italie op vakantie gaan (wel hopen dattie dan heel blijft)
TJB schreef:litespeed schreef:giosbeast schreef:Ik heb wat foto's gemaakt.
Prachtig fotowerk!
Helemaal mee eens, Pinarello blijven 1 van de mooiste fietsjes.
Dat schreef en bedoelde ik niet...