Nog gefietst vandaag?
Heerlijk gefietst. Wou rustig aan 'gooimeer-rondje' rijden.(is er dus uiteindelijk niet van gekomen ) Vanaf mijn huis (Kortenhoef) naar Muiderberg, langs de A6 het gooimeer over, langs het gooimeer fietsen, dan de langs de A27 weer het gooimeer terug, vervolgens Eemnes, laren, blaruicum ,Hilversum, of Eemnes, Baarn, hilversum. Ik heb voor het laatste gekozen. Vlak voor Almere-haven nog 2 weg-MTB-ers tegengekomen, en ff lekker 10 km kop-over-kop gereden, contanst 36+. in totaal 58 km in 1:50, gemiddeld 31,6
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 12 September 2006
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 12 September 2006
Oja op de brug in Malden
Op welke brug , die langs het voetbalveld van Juliana'38 ( ? ) , dan was je dicht bij mijn familie in de buurt.
Nee de brug naar Heumen ................
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 12 September 2006
Oja op de brug in Malden
Op welke brug , die langs het voetbalveld van Juliana'38 ( ? ) , dan was je dicht bij mijn familie in de buurt.
Nee de brug naar Heumen ................
cornelli racing cycles Uden
vanmiddag tegen dewind in onderlangs de maas naar Well alwaar ik de brug overwilde steken richting Wanssum. Staat er een jongen middenop de weg en zegt dat ze het wegdek aan het vernieuwen zijn maar dat ik wel door kan rijden over de brug.Kom ik bij de weg uit en het ziet er fantastisch glad uit dus ik erop en wil snelheid maken blijkt de weg nog zacht te zijn SHIT.
Mijn bandjes hebben nu ook een nieuw loopvlak ,ik hoop dat dit niet tenkoste gaat van lekke banden (this is NOT funny) kom ik terug rijden en zeg tegen de jongen dat het toch wel iets te kleverig was en hij kijkt mij aanof hij het in Keulen hoorde donderen.......Toen maar dezelfde weg terug gereden met wind in de rug ging dit aardig 46km in 1:44
Mijn bandjes hebben nu ook een nieuw loopvlak ,ik hoop dat dit niet tenkoste gaat van lekke banden (this is NOT funny) kom ik terug rijden en zeg tegen de jongen dat het toch wel iets te kleverig was en hij kijkt mij aanof hij het in Keulen hoorde donderen.......Toen maar dezelfde weg terug gereden met wind in de rug ging dit aardig 46km in 1:44
Vandaag weer een lekker stuk werk - woon mogen doen.
Vanochtend met de fiets in de trein naar Arnhem. Op papendal was een symposium en mocht daar een praatje houden. Om 16.00 vertrokken en teruggefietst via de niet toeristische route (N224). ALhoewel ik dat eerste stuk door de bossen wel mooi vind. En de eikeltjes knalden onder de bandjes vandaan . Van Zeist door de bossen naar H'sum en vandaar door 's Graveland en Weesp naar het A'dam - Rijn kanaal.
Ging errug lekker, vooral ook vanwege het rugwindje. Temperatuur was goed, beetje zon: perfect fietsweer!
Uiteindelijk 95.3km in precies 3u (=31.8). Tot het Flevobad (einde A'dam - Rijn kanaal voor mij) 90km en 3u48 (=32.1) laatste stuk beetje uitfietsen. Bruto 3u15, voornamelijk door stoplichten en 1x sanitaire stop
van dit soort tochtjes word ik helemaal gelukkig
Vanochtend met de fiets in de trein naar Arnhem. Op papendal was een symposium en mocht daar een praatje houden. Om 16.00 vertrokken en teruggefietst via de niet toeristische route (N224). ALhoewel ik dat eerste stuk door de bossen wel mooi vind. En de eikeltjes knalden onder de bandjes vandaan . Van Zeist door de bossen naar H'sum en vandaar door 's Graveland en Weesp naar het A'dam - Rijn kanaal.
Ging errug lekker, vooral ook vanwege het rugwindje. Temperatuur was goed, beetje zon: perfect fietsweer!
Uiteindelijk 95.3km in precies 3u (=31.8). Tot het Flevobad (einde A'dam - Rijn kanaal voor mij) 90km en 3u48 (=32.1) laatste stuk beetje uitfietsen. Bruto 3u15, voornamelijk door stoplichten en 1x sanitaire stop
Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 15 September 2006
Daar zal wel een typefoutje in zitten.
Daar zal wel een typefoutje in zitten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vanmiddag na een vroegedienst 1:32 .Via Milsbeek en de zwarte weg naar de kartenspielerweg en daarna de geldenberg daar nog even mijn snelheids record verbeterd naar onder met 62,4 km/u kicken.
Daarna via Duitsland naar huis 43km 28,2 gem ging eigenlijk erg goed.
Daarna via Duitsland naar huis 43km 28,2 gem ging eigenlijk erg goed.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 14 September 2006
vanmiddag tegen dewind in onderlangs de maas naar Well alwaar ik de brug overwilde steken richting Wanssum. Staat er een jongen middenop de weg en zegt dat ze het wegdek aan het vernieuwen zijn maar dat ik wel door kan rijden over de brug.Kom ik bij de weg uit en het ziet er fantastisch glad uit dus ik erop en wil snelheid maken blijkt de weg nog zacht te zijn SHIT.
Da's niet zo erg. beschermd extra. De brug in Wanssum en dan via Vierlingsbeek langs de Maas terug is toch mooier.
Da's niet zo erg. beschermd extra. De brug in Wanssum en dan via Vierlingsbeek langs de Maas terug is toch mooier.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
Vandaag lekker gedraaid, lekker losfietsen. Via de "Ouwe Pieël" noar Helenaveen, America, toen terug naar de Midden Peelweg via Panningen, Koningslust en Grashoek naar huis.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***