Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 04 apr 2008 00:18

Was jij er ook dan..?
Keertje op zo'n WVAN-koers een forummeeting houden..? :)

Ik was BTW 19e, miste de slag naar de kopgroep toe maar heb gelukkig in het peloton wel wat potten kunnen breken.
Science of Performance!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 04 apr 2008 00:24

Nee ik was er niet maar ik had hem even daarna aan de telefoon.
Ik probeer er een volgende keer wel bij te zijn maar het is niet altijd haalbaar qua tijd.
"Try not. Do or do not......there is no try"

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 04 apr 2008 00:37

roger schreef:
Daveke schreef:@ Cervelootje:

Wat was er aan het handje in Deurne..?
Ik zag je nogal gauw langs de kant staan met die nette SLC-SL?


Mischien zen derde frame gescheurd,mag het niet hopen drie keer is scheepsrecht


Hey Roger en Daveke, was een korte koers voor mij. Ik baalde al omdat ik in de file had gestaan en net op tijd bij de start kon aansluiten! Maar ik baalde nog erger toen ze (zonder dat ik maar een beetje warm gereden had) gelijk gingen rijden als een gek daar voor in het peleton. Hing achetr aan het lintje en toen gingen die knakkers achterin IPV een waaier vormen, allemaal op de kant rijden in lintvorm! Grrrrrrrr reed toen met me voorwiel een paar keer in de berm en toen was het einde verhaal. Ik wilde nog effe snel naar de auto rennen om een plaksetje te halen maar kwas het een beetje beu na drie km te voet(op Sidi´s met speedplayplaten) terug te lopen:-((((((
Misschien in de Mortel beter als ik het haal qua tijd.
reclame

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 04 apr 2008 01:26

Ik was een van die gekken op kop van het peloton.. Excuses!
Science of Performance!

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 04 apr 2008 02:09

Daveke schreef:Ik was een van die gekken op kop van het peloton.. Excuses!


Hahaha geen probleem hoor! Ik hou daar wel van maar dan moet ik wel een beetje warm zijn maar ik stapte na vier uurkes in den auto te hebben gezeten zo op de fiets om vervolgens met een hartslag van 193 op de eerste twee km mee te rijden. Maar ik zal de volgende keer op tijd zijn ok! Dan rijd ik me warm en ga ik mee op kop leuren:-)
reclame

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 04 apr 2008 16:46

eindelijk mijn wieltjes zijn gecold :)

hier even een paar piccies

Afbeelding
Afbeelding

van mijn soloist is de afmontage campa record stuurpen is easton ec90 en stuur easton ea70
wat zou het gewicht kunnen zijn met deze wieltjes ? Met de kserium es kwam hij op 7.170kg

ps op zippies liggen tufo s3 lite tuben, mijn fm rade deze aan . Wat vinden jullie van deze tuben

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27879
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 04 apr 2008 16:51

Zo'n mooi frame en dan zo verpesten door een maat te klein te kopen. Jammer!

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 04 apr 2008 18:53

havana schreef:Zo'n mooi frame en dan zo verpesten door een maat te klein te kopen. Jammer!


@ havana een maat groter zou resulteren in een sturpen van 100 mm dat echt niet zo handig is om mee te rijden

en het frame bevalt me echt goed zo strak voor de looks was een groter frame beter maar daar doe ik het niet voor hoor.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 04 apr 2008 19:33

raydox schreef:eindelijk mijn wieltjes zijn gecold :)

hier even een paar piccies

Afbeelding
Afbeelding

van mijn soloist is de afmontage campa record stuurpen is easton ec90 en stuur easton ea70
wat zou het gewicht kunnen zijn met deze wieltjes ? Met de kserium es kwam hij op 7.170kg

ps op zippies liggen tufo s3 lite tuben, mijn fm rade deze aan . Wat vinden jullie van deze tuben


Van die tubes weet ik niets, maar ik weet wel dat die wielen verdomd mooi zijn. Jammer dat ze vrij prijzig zijn. Als iemand nog eens een leuke aanbieding tegenkomt houd ik me aanbevolen. :D

Ik denk dat een 404 tub. overigens mooier in je tijdritbeest staat, dan die je er nu in hebt. Maar het zijn natuurlijk 2 schitterende fietsen.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 04 apr 2008 19:51

raydox schreef:
havana schreef:Zo'n mooi frame en dan zo verpesten door een maat te klein te kopen. Jammer!


@ havana een maat groter zou resulteren in een sturpen van 100 mm dat echt niet zo handig is om mee te rijden

en het frame bevalt me echt goed zo strak voor de looks was een groter frame beter maar daar doe ik het niet voor hoor.


Supermooie fiets hoor (Soloist), m.u.v. het zadel dan. Maar wat is het hoogteverschil zadel - stuur? Op de foto te zien moet je nu wel heel erg diep zitten.

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 04 apr 2008 19:55

Vind de wielen er erg mooi in. Vind alleen de afwisseling mat/glanzend een beetje slordig overkomen.
Groet,
Mike

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 04 apr 2008 19:55

intersantos schreef:
raydox schreef:
havana schreef:Zo'n mooi frame en dan zo verpesten door een maat te klein te kopen. Jammer!


@ havana een maat groter zou resulteren in een sturpen van 100 mm dat echt niet zo handig is om mee te rijden

en het frame bevalt me echt goed zo strak voor de looks was een groter frame beter maar daar doe ik het niet voor hoor.


Supermooie fiets hoor (Soloist), m.u.v. het zadel dan. Maar wat is het hoogteverschil zadel - stuur? Op de foto te zien moet je nu wel heel erg diep zitten.


@ intersantos dat weet ik niet uit ùijn hoofd een cm of 14 ?

niemand een schatting over het gewicht of ervaring met deze tubes ?

Plaats reactie