Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Gisteravond rit gemaakt in lange winterbroek-winterschoenen-midwinter handschoenen-gabba en lange mouwen ondershirt,wel heerlijk gereden over de Loenermark off-road.Even doorbijten een paar dagen nog en vanaf Zaterdag dubbele cijfers voorlopig.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
10 gr is ook dubbele cijfers
Less is bore
de gardarobeperiode duurt dit jaar wel heel lang...........m'n lief klaagt ook. Die tennist hele jaar (en op dit moment 3 x per week) door BUITEN
Zojuist een poging gedaan, was 2 straten verder en het begon al te zeiken. Ben omgekeerd. Buienradar zegt over een half uur droog. Wordt de laatste poging vandaag. Anders wordt het een rondje hardlopen.
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Jij roept het op je af
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Gisteravond tennisles halverwege afgebroken omdat de baan onbespeelbaar werd vanwege de hevige regenval.
Vanochtend met m'n zoontje het bos in met de MTB. Twee stevige hagelbuien op ons dak gehad, en overal plassen water, op een route die normaal gesproken (ook na regenachtig weer) vrijwel altijd droog staat.
Net de plaatselijke biljartvereniging gebeld of ze nog leden zoeken....
Kl**eweer.
Vanochtend met m'n zoontje het bos in met de MTB. Twee stevige hagelbuien op ons dak gehad, en overal plassen water, op een route die normaal gesproken (ook na regenachtig weer) vrijwel altijd droog staat.
Net de plaatselijke biljartvereniging gebeld of ze nog leden zoeken....
Kl**eweer.
Fotootje van Gianni Vermeersch.
Vlakbij mij thuis. Is wel een bekende plek qua water, maar nog nooit in april...
Vlakbij mij thuis. Is wel een bekende plek qua water, maar nog nooit in april...
Keek vanmorgen naar buienradar voor verwachtingen, nou zonnetje voor de hele dag.
Voor zekerheid maar regenjasje mee want je weet het maar nooit.
Halvewege de rit naar m'n werk begon het opeens te hagelen, best pijnlijk en daarna ging dat over in wat meer regen icm zijknatte wegen.
Half bevroren handen en tenen... (2 graden op de garmin)
Leuk hoor dat voorjaar, helemaal als je dan weekje zomer hebt geproeft in zuid spanje 2 weken geleden.
Voor zekerheid maar regenjasje mee want je weet het maar nooit.
Halvewege de rit naar m'n werk begon het opeens te hagelen, best pijnlijk en daarna ging dat over in wat meer regen icm zijknatte wegen.
Half bevroren handen en tenen... (2 graden op de garmin)
Leuk hoor dat voorjaar, helemaal als je dan weekje zomer hebt geproeft in zuid spanje 2 weken geleden.