Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Omdat, neem ik aan, kapaza.be ook wel mag: Wat hiervan te denken? Dat professioneel herstellen zou ik maar achterwege laten (en ik hoop dat hij een beetje netjes leert schrijven tijdens z'n studies.)
http://www.kapaza.be/nl/race-en-koersfi ... 413178.htm
http://www.kapaza.be/nl/race-en-koersfi ... 413178.htm
-
- Forum-lid HC
Wel de eerste fiets die enkel gebouwd is voor bergop, dit is vast een 6" zadel afgestemd op de stuurpen (en kun je hem net als het stuur ook omdraaien voor bergaf....
-
- Forum-lid
opzich mag dit toch? hij is open en eerlijk over wat er mee gebeurd is en dat hij hersteld is. Of zoiets te herstellen is en of het veilig blijft een discussiepunt denk ik. Ik zou me er ook niet aan wagen maar ik zie er verder geen probleem mee.
-
- Forum-lid HC
Heb er ook geen moeite mee, foto is zo duidelijk dat ik ook wel snap waarom niemand erin geloofd (maar ook zonder achtervork zal dit frame nog wel blijven rijden dus.....)
- ophetkantje
- Forum-lid
Wat ik dan weer niet geloof is dat hij er echt mee gefietst heeft, maar dat komt dan door de stand van het zadel.
Ach, ik zeg ook maar wat
- Supergrover
- Forum-lid HC
michiel831 schreef:opzich mag dit toch? hij is open en eerlijk over wat er mee gebeurd is en dat hij hersteld is. Of zoiets te herstellen is en of het veilig blijft een discussiepunt denk ik. Ik zou me er ook niet aan wagen maar ik zie er verder geen probleem mee.
hersteld met gegoten carbon???
knap....
Ook mooi... gratis af te halen een racefiets... zie hier
Alleen jammer dat alleen het achterwiel op de foto staat
En dat licht ook een subjectief begrip is bewijst deze advertentie wel weer.
Net als deze trouwens... met een wel heel bijzondere reden van verkoop. De logica achter deze argumentatie kan ik in ieder geval niet volgen.
Mooi tijdverdrijf zo een beetje lachen om advertenties, heerlijk!
Alleen jammer dat alleen het achterwiel op de foto staat
En dat licht ook een subjectief begrip is bewijst deze advertentie wel weer.
Net als deze trouwens... met een wel heel bijzondere reden van verkoop. De logica achter deze argumentatie kan ik in ieder geval niet volgen.
Mooi tijdverdrijf zo een beetje lachen om advertenties, heerlijk!