Het grote woon-werk topic
Bagger ik ben er wel een beetje klaar mee nu
Meewind deze ochtend en zie net dat de wind gedraaid is, Jeuj!
(soms zit het mee, en soms zit het tegen)
(maar verder ben ik ook wel klaar met dat crisisweer ja)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik vind regen helemaal niet zo heel erg, maar ik kan mijzelf deze week niet motiveren om met de fiets te gaan... De wind is nog tot daar aan toe, maar ik ben helemaal klaar met die continue regen. Af en toe een bui is echt geen probleem, maar het heeft de afgelopen anderhalve week zo'n beetje elke dag een aanzienlijk dagdeel geregend. Morgen nog een bak regen en dan is het hopelijk vrijdag een keer droog genoeg om lekker de fiets te pakken in de ochtend. De middag regen neem ik dan wel op de koop toe.
- plantagenet
- Forum-lid
Net opgestaan (6:30) en de buienradar geraadpleegd. ZW5 (tegen voor mij) en een regengebied dat Nedreland binnentrekt. Ik vind het gesneden, vandaag bij hoge uitzondering met de auto!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
ben blij voor je in het naar huis gaan twee andere gekken tegengekomen en die in een treintje kunnen trekken dus viel al bij al nog mee. Ben wel blij dat ik vandaag niet naar het werk moet, het is hier nog niet gestopt met regenen.
Pffff, vanmorgen maar rechstreeks gereden (12km) en tamelijk nat. De boel hangt nu te drogen. Vanmiddag maar een blokje extra rijden. Nat pak naar huis is minder erg dan heen. Morgen nog een keer hardlopen in de ellende en natregenen naast het hockeyveld, en dan wordt het zondag allemaal beter. Ik ben er aan toe...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Vanochtend was het inderdaad weer bagger weer. Of je er nou door afstompt? Ik weet het ook niet. Maar toch een ommetje (60 km) naar het werk gefietst. Ik was zo door en doornat dat ik al mijn kleren moest uitwringen. Kan me niet heugen dat zoiets eerder moest. wel heerlijk gefietst! Begin zowaar aardigheid er in te krijgen om te fietsen in dit weer.
Hier was het vanochtend ook kletskleddernat, was doorweekt ondanks de "waterdichte" kleding. Is me ook nog niet eerder overkomen.
Vanmiddag weer een omweggetje maken, hopelijk komt de wind uit dezelfde richting als gisteren
Vanmiddag weer een omweggetje maken, hopelijk komt de wind uit dezelfde richting als gisteren
Vanmorgen weer woon-werk na weekje fietsen in de zon.
Helaas onderweg donkere wolken en flinke hagelbui en daarna wat regen icm natte wegen.
Had geen overschoenen aan, goed koude voeten dus. (temperatuur daalde naar 1 graad op de wahoo)
Helaas onderweg donkere wolken en flinke hagelbui en daarna wat regen icm natte wegen.
Had geen overschoenen aan, goed koude voeten dus. (temperatuur daalde naar 1 graad op de wahoo)
-
- Forum-lid
Het viel mij vanmorgen wat tegen qua weer. Ik had gehoopt op een droge rit, maar helaas toch weer een bui te pakken. Gelukkig viel het wel mee (in vergelijking tot vorige week). Het was ook redelijk fris, maar dat zijn we wel gewend (net als de regen overigens).
Mijn Strava