Bianchi
Maar om die adelaar nou te kooien met een lampje.....
-
- Forum-lid
Fausto Coppi's fiets op YouTube
-
- Forum-lid
Pletsj schreef:Toch jammer dat vacansoleil-DCM volgend jaar met Shimano afmontage gaat rijden, daar hoort eigenlijk Campa op.
Zucht.... Jammer dat Vacansoleil maar 6 Italianen in dienst heeft, want op een Bianchi hoort eigenlijk een Italiaan te fietsen.....
Haha, goeie grapafrit13 schreef:Pletsj schreef:Toch jammer dat vacansoleil-DCM volgend jaar met Shimano afmontage gaat rijden, daar hoort eigenlijk Campa op.
Zucht.... Jammer dat Vacansoleil maar 6 Italianen in dienst heeft, want op een Bianchi hoort eigenlijk een Italiaan te fietsen.....
Eeuwige discussie. Ieder zijn ding.
Ik ben een aantal keer in Italie geweest en mij is opgevallen dat Italianen zelf het helemaal niet interessant vinden of ze Campa, Sram of Shimano hebben op hun (italiaanse) framepje. Ik vind het per groep/frame verschillen wat mooier is, maar die nonsens dat een italiaans frame een italiaanse afmontage moet hebben, daar snap ik niets van. Ik vind het wel cool dat Vacansoleil op een dergelijk merk rijdt. Een heel andere uitstraling dan Batavus of Ridley.
Maakt het dan iets uit hoe de Italianen hierover denken? Ik vind ook dat de merken Campagnolo en Bianchi een historische band hebben. Een Bianchi is voor mij afgemonteerd met Campagnolo en "Bianchi Celeste" gespoten. Dat "Italianen" (een zeer ruim begrip) en ook het huidige management van Bianchi zelf daar anders over denkt doet niet af aan die persoonlijke opvatting.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Er zijn ook nog steeds veel Italianen die Berlusconi een held vinden. Zoals Timo2.0 al zegt is het zijn 'persoonlijke opvatting' campy/bianchi. Ik heb ook een voorkeur voor campy/bianchi maar heb er 0 moeite mee als iemand anders liever anders rijdt. Ik rijd ook liever met versnellingen, maar fixiefanaten vinden dat weer uncool. Maar die komen niet omhoog in de Ardennen