Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 22 September 2006
vanavond even weg geweest te fietsen 50km in 1uur 20min ben weer aan het trianen voor de winter triathlon assen wij doen de estafette ik fiets dus moet een snelle tijd neer zetten dus maar weer trianen op de 50 km
dat wordt flink trainen om het team van vd hoogen tegelbedrijf te verslaan (al jaren in de top)
Nog gefietst vandaag?
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 22 September 2006
vanavond even weg geweest te fietsen 50km in 1uur 20min ben weer aan het trianen voor de winter triathlon assen wij doen de estafette ik fiets dus moet een snelle tijd neer zetten dus maar weer trianen op de 50 km
dat wordt flink trainen om het team van vd hoogen tegelbedrijf te verslaan (al jaren in de top)
wij zullen zien
wij zullen zien
jan janssen bikes 4 ever
zow vandaag weer eens op de fiets gestapt
lekker weertje, lekker humeur en lekker gefietst
60.8 km in 2 uurtjes
ik merk wel dat ik nu van de weinige fietstochte die ik maak wel veel meer geniet
lekker weertje, lekker humeur en lekker gefietst
60.8 km in 2 uurtjes
ik merk wel dat ik nu van de weinige fietstochte die ik maak wel veel meer geniet
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
-
- Forum-lid
Dtc tocht 110 km, heerlijk weer, niet te druk, en 32,1 gem.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Deze week vooral veel tempo gereden met de club. Woensdag werd het vaste trainings rondje via Maren Kessel in een moordend tempo afgelegd. We kwamen 45 km. later terug met een gemiddelde van 40 km p.u.
Donderdag lekker van de zon genoten en heerlijk uitgereden. Vandaag weer een tourtocht met de club. Ook nu werd er weer flink door getrapt. Ondanks het feit dat de 8 sterkste renners zich gisteren helemaal leeggereden hadden tijdens de ploegentijdrit te Vught.
Woensdag: 2 u 66 km.
Donderdag: 2 u 10 min. 64 km.
Zondag: 2 u 50 min. 91 km.
Donderdag lekker van de zon genoten en heerlijk uitgereden. Vandaag weer een tourtocht met de club. Ook nu werd er weer flink door getrapt. Ondanks het feit dat de 8 sterkste renners zich gisteren helemaal leeggereden hadden tijdens de ploegentijdrit te Vught.
Woensdag: 2 u 66 km.
Donderdag: 2 u 10 min. 64 km.
Zondag: 2 u 50 min. 91 km.
"Afstappen is geen optie"
Vandaag lekker op de mtb bezig geweest, De Hel van Groesbeek gereden.
Ruim 95 km, lekker zwaar en mooi terrein.
Als je hem dus in het te koop topic ziet staan is ie 1 ritje ouder...
Ruim 95 km, lekker zwaar en mooi terrein.
Als je hem dus in het te koop topic ziet staan is ie 1 ritje ouder...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Gister 66km met een lekker tempo het laatste stuk met 2 elites meegereden ze kwamen uit Oploo en Nuenen( shirt van king team ) erg jong en hard dat ze reden maar gelukkig wachten ze op die oude man misschien bekenden van jullie?????
cornelli racing cycles Uden
gisteren met mijn fietsmaatje weer lekker bij de dtc tochtje gereden, 110 kmvlak ,emt op het laatst de amerongse er nog in.|bijna nieuw record qua gem. 33.7 km/h\Erg lekker gereden en van te voren afgesproken wedstrijdje te doen wie het eerst boven zou zijn.
IK ! haha
Erg lekker en voelde eindelijk weer de power in de beentjes..
Reed in het forum-tenue, mocht iemand het opgemerkt hebben ....
IK ! haha
Erg lekker en voelde eindelijk weer de power in de beentjes..
Reed in het forum-tenue, mocht iemand het opgemerkt hebben ....
-
- Forum-lid
Zie topic forumlid gespot!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>