De grote wielren quiz!
Plaatje erbij:
- ophetkantje
- Forum-lid
Helemaal goed Farelli. aan jou de eer om en nieuwe vraag te plaatsen.
Ach, ik zeg ook maar wat
Hoho, alleen het plaatje komt van mij.
Aan Timofietst de eer.
Aan Timofietst de eer.
- ophetkantje
- Forum-lid
Je hebt gelijk farelli, Kom op met die nieuwe vraag Timofietst!
Ach, ik zeg ook maar wat
Timo is zeker fietsenophetkantje schreef:Je hebt gelijk farelli, Kom op met die nieuwe vraag Timofietst!
- timofietst
- Forum-lid
Met dit weer kies ik inderdaad voor de fiets ipv de computer...gisteren nog Hel van het Mergelland gereden. Wat een prachtige streek is dat zeg! Maar da's voor een ander topic. Hier de nieuwe vraag: welke Nederlandse renner is getrouwd met een zilveren WK-medaille winnares?
- timofietst
- Forum-lid
Nope, het is geen oud-renner...maar wel een oudere renner
- ophetkantje
- Forum-lid
Oud renner ken ik nog een. Servais Knaven, Natascha den Ouden won zilver op de achtervolging bij de junioren in 1989.
Nu nog een aktieve renner vinden met een sportende vriendin, er staat trouwens in de vraag niet dat ze zilver met wielrennen heeft gewonnen.
Nu nog een aktieve renner vinden met een sportende vriendin, er staat trouwens in de vraag niet dat ze zilver met wielrennen heeft gewonnen.
Ach, ik zeg ook maar wat
en ook niet dat het een nederlandse moet zijn. Ik weet het gewoon niet en ik Google hooguit om de naam goed te spellen. Misschien toch een tipjeophetkantje schreef:er staat trouwens in de vraag niet dat ze zilver met wielrennen heeft gewonnen.