Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- fietser1972
- Forum-lid
Een set Avid Shorty Ultimate cyclocross remmen. Laagste prijs toe nu toe 2x67,50=135 euro bij featherbikes.nl (incl. verzenden). EDIT: ik zie hem net bij dewielershop.nl voor 132,50.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Bkool pro
460,- bij bikediscount.de. Koop hem alleen liever bij een nl aanbieder. Iemand?
Lijkt me mooie prijs, heb de mijne na zoektochtje voor 499,00 gekocht hier in België.gaisdergerman schreef:Bkool pro
Hou er wel rekening mee dat wanneer je in Duitsland besteld, de gratis coupon voor 3 maanden Premium niet kan gebruiken.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Aan Bike Diskount.de zul je je geen buil vallen.Melda schreef:Lijkt me mooie prijs, heb de mijne na zoektochtje voor 499,00 gekocht hier in België.gaisdergerman schreef:Bkool pro
Hou er wel rekening mee dat wanneer je in Duitsland besteld, de gratis coupon voor 3 maanden Premium niet kan gebruiken.
-
- Forum-lid
Mooi kerstcadeau voor mezelf aan het uitzoeken. Ik zoek een Garmin edge 1000 bundel.
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden is voor €443 bij wielerkoopjes.
Iemand hier een betere tip??
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden is voor €443 bij wielerkoopjes.
Iemand hier een betere tip??
-
- Forum-lid
Ok bedankt voor de tip!Jweijters schreef:Bij hopmans kost de Garmin 1000 bundel €419
Vanmiddag bestellen
Bij van Bon Sport 455,-http://www.vanbon-sport.nl/fietsen/prod ... 6hellip%3bNee_Nee schreef:Aan Bike Diskount.de zul je je geen buil vallen.Melda schreef:Lijkt me mooie prijs, heb de mijne na zoektochtje voor 499,00 gekocht hier in België.gaisdergerman schreef:Bkool pro