Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Kan je zeggen hoe je het crankstel samengesteld hebt? Welke bladen, welke spider en welke crank?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ter info voor de S-rijders:
http://www.fiets.nl/2013/01/29/recall-s ... ken-terug/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiets.nl/2013/01/29/recall-s ... ken-terug/" onclick="window.open(this.href);return false;
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt...inmiddels met dealer gebeld en info volgt in de loop van de dag(en).
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik heb info. Mijn fiets gaat 23 februari naar Specialized en zal 28 februari weer retour komen. Je moet dus eerst contact opnemen met je dealer, om vast te stellen of je fiets/voorvork voor controle naar Specialized moet. Hij zal vervolgens samen met Specialized inplannen wanneer je fiets naar de dealer gebracht moet worden en wanneer je deze weer kunt ophalen. Waarschijnlijk heb je binnen een week je fiets weer retour. Je krijgt vervolgens dan een tegoedbon van €100,- die je aan Specialized producten kunt besteden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
- Contact
Ik heb info. Mijn fiets gaat 23 februari naar Specialized en zal 28 februari weer retour komen. Je moet dus eerst contact opnemen met je dealer, om vast te stellen of je fiets/voorvork voor controle naar Specialized moet. Hij zal vervolgens samen met Specialized inplannen wanneer je fiets naar de dealer gebracht moet worden en wanneer je deze weer kunt ophalen. Waarschijnlijk heb je binnen een week je fiets weer retour. Je krijgt vervolgens dan een tegoedbon van €100,- die je aan Specialized producten kunt besteden.
Bovenstaande van @boswielrenner is correct. Ben maandag per brief door dealer geinformeerd. Gisteren mn Tarmac en CruX aldaar afgeleverd en vandaag zijn vorken naar 's-Heerenberg getransporteerd. Zal afhankelijk van de drukte 1-2 weken duren alvorens ik ze terug heb,
Voor meer info: http://www.specialized.com/nl/nl/support/safety-notices" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenstaande van @boswielrenner is correct. Ben maandag per brief door dealer geinformeerd. Gisteren mn Tarmac en CruX aldaar afgeleverd en vandaag zijn vorken naar 's-Heerenberg getransporteerd. Zal afhankelijk van de drukte 1-2 weken duren alvorens ik ze terug heb,
Voor meer info: http://www.specialized.com/nl/nl/support/safety-notices" onclick="window.open(this.href);return false;
voorheen Levensgenieter...maar ik kwam mijn account niet meer in....
Twitter: @jp_houben
- boswielrenner
- Forum-lid
Als je één fiets hebt, kan je inderdaad niet fietsen ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
- Contact
Heb vandaag mn Tarmac en CruX weer opgehaald. Voorvorken van beide waren in orde. Er schijnt bij een serie tijdens de productie iets mis te zijn gegaan met frezen...... En als Amerikaans bedrijf neem je dan het zekere voor het onzekere......en wacht niet totdat de claims binnen komen.
Snel (precies één week) en correct opgelost door Specialized en ook nog een cadeau ter compensatie ontvangen.......CHAPEAU..!!!
Snel (precies één week) en correct opgelost door Specialized en ook nog een cadeau ter compensatie ontvangen.......CHAPEAU..!!!
voorheen Levensgenieter...maar ik kwam mijn account niet meer in....