Bianchi
-
- Forum-lid
goeiemorgen het staat er iddfarelli schreef:Kijk eens goed. Frame: SL3. En klik dan op blad Geometry.
Die yanks hanteren vaak andere namen voor dezelfde fietsen.
thanx, maare, dan een een laatste puntje.. deze is uit 2006 .. Weet iemand of het kader is aangepast?
Dat kun je een Italiaanse schone eigenlijk niet aandoenbianco schreef:Hele mooie fiets hoor!turboman schreef:Mijn racer.Dit weekend net de 2000km overschreden.Rijd echt heerlijk!!!!
Ze staat alleen een beetje in een kille omgeving...
Kom, kom, even naar buiten in het herfstzonnetje wat mooie foto's maken op een mooi plekje met het juiste licht. Als je een Bianchi koopt moet je wel je gevoel voor esthetiek laten spreken, je vochtige kelder bewaar je maar voor je aardappels.turboman schreef:Normaal staat ze in een veel gezelliger hokje,maar daar is het te klein om er deftige foto's van te nemen.Je moet ze niet teveel in de watten leggen die Italiaanse schonen :p
You should see me go downhill...
Och...
Hij is zelfs mooi in de kelder tegen de muur.Er was die dag geen zon.zweef schreef:Kom, kom, even naar buiten in het herfstzonnetje wat mooie foto's maken op een mooi plekje met het juiste licht. Als je een Bianchi koopt moet je wel je gevoel voor esthetiek laten spreken, je vochtige kelder bewaar je maar voor je aardappels.turboman schreef:Normaal staat ze in een veel gezelliger hokje,maar daar is het te klein om er deftige foto's van te nemen.Je moet ze niet teveel in de watten leggen die Italiaanse schonen :p
Lui varken!turboman schreef:Hij is zelfs mooi in de kelder tegen de muur.Er was die dag geen zon.zweef schreef:Kom, kom, even naar buiten in het herfstzonnetje wat mooie foto's maken op een mooi plekje met het juiste licht. Als je een Bianchi koopt moet je wel je gevoel voor esthetiek laten spreken, je vochtige kelder bewaar je maar voor je aardappels.turboman schreef:Normaal staat ze in een veel gezelliger hokje,maar daar is het te klein om er deftige foto's van te nemen.Je moet ze niet teveel in de watten leggen die Italiaanse schonen :p
You should see me go downhill...