Tuurlijk past de vraag Alleen ik weet het nietophetkantje schreef:Niet veel reacties hier. Is dit een vraag die te veel inside is? Ik probeer eigenlijk steeds vragen te stellen die niet meteen met Google te achterhalen zijn en dan moet ik ze uit mijn eigen geheigen vissen. Als dit een vraag is die niet past bij het topic hoor ik het graag en ga ik eens verder denken.
De grote wielren quiz!
Vind 'm inderdaad wel behoorlijk 'inside'. Je kunt erop los 'hinten', maar als 't niet over profwielrennen gaat haak ik helaas af.Gastheerg schreef:Tuurlijk past de vraag Alleen ik weet het nietophetkantje schreef:Niet veel reacties hier. Is dit een vraag die te veel inside is? Ik probeer eigenlijk steeds vragen te stellen die niet meteen met Google te achterhalen zijn en dan moet ik ze uit mijn eigen geheigen vissen. Als dit een vraag is die niet past bij het topic hoor ik het graag en ga ik eens verder denken.
- ophetkantje
- Forum-lid
Oke duidelijk. Vind het NCK wel een prachtig evenement, waar ook profs aan deelnemen, maar wellicht dat dit wat te ver voert. De ex prof die deel uitmaakte van dit gezelschap wordt dan onderwerp van de vraag. Die dan ook maar meteen heel makkelijk wordt, dan kan iemand anders een leuke vraag verzinnnen. Enigzins cryptisch, maar moet te doen zijn.
Hij won een kleur, maar toch ook weer niet. Of is het geen kleur?
Ach, ik zeg ook maar wat
Peter Winnen
- ophetkantje
- Forum-lid
Nee niet Peter Winnen. Bij het antwoord hoort natuurlijk ook een stukje uitleg.
Ach, ik zeg ook maar wat
Won=winnen
Witte trui in de tour
Is wit wel een kleur?
Won=winnen
Witte trui in de tour
Is wit wel een kleur?
- ophetkantje
- Forum-lid
Je zit zeker in de buurt, maar ik mis de verklaring voor: toch ook weer niet.
Ach, ik zeg ook maar wat
Dan Henk Lubberding
Hij dacht (toch weer niet) dat hij de trui gewonnen had maar het was maar een lubber ding
Winnaar witte trui 197?
Hij dacht (toch weer niet) dat hij de trui gewonnen had maar het was maar een lubber ding
Winnaar witte trui 197?
- ophetkantje
- Forum-lid
Nee ook niet Henk Lubberding, maar je bent wel erg warm.
Ach, ik zeg ook maar wat