Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
30 jun 2011 10:47
bottecchia schreef:Ze hebben de verschillende zaken in ieder geval weer keurig bewaard tot vlak voor de tourstart. Dat heeft overigens helemaal niets te maken met publiciteit en geld en zo hoor. Is puur toeval. Echt waar.
Misplaatst cynisme. Dat pakketje voor Vansevenant is twee weken geleden onderschept. Inhoud moet eerst nog onderzocht worden om zeker te weten wat het is, politie moet ook eerst nog onderzoek doen zonder slapende honden wakker te maken (bijvoorbeeld van Sevenant observeren om achter de identiteit van zijn afnemer(s) te komen) en gaat dan tot horen en/of arrestatie over. Volstrekt normaal. Jij doet het voorkomen alsof de politie die spullen al maanden geleden gevonden heeft.
Maar dat Vansevenant die spullen vlak voor de Tour geleverd krijgt, DAT is inderdaad geen toeval. En dat renners vlak voor de Tour verboden producten inkopen heeft inderdaad alles met publiciteit en geld te maken. Echt waar.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
30 jun 2011 11:20
Als je in het geval Vansevenant het onderscheppen van het pakketje van twee weken terug als startpunt neemt dan zou het toeval kunnen zijn. Klopt. Maar het kan ook zomaar zijn dat er al veel langer wetenschap bestond over zijn eventuele handeltje. Het is natuurlijk voor buitenstaanders , zoals bij al deze zaken, giswerk. Maar het is wel erg toevallig dat er uitgerekend in de week voor de tourstart twee zaken in de publiciteit komen. Die handel loopt het hele jaar door. Maar nee, precies voor de tourstart komt het allemaal toevallig aan het ligt. Noem mij dan maar een cynicus maar ik geloof daar niet in. De komende weken gaan deze zaken volop in de publiciteit komen. Doen we daar nog even de nog altijd niet afgeronde discussie over het biefstukje van Contador van 1 jaar geleden bij en dan kunnen we wel weer even vooruit.
-
cliors
- Forum-lid
cliors
30 jun 2011 11:40
dirkjan schreef:Tja je kunt ook precies de feiten weg laten die er toe doen in dit artikel. Kwaliteitskrantje hoor die telegraaf.
""De zaak dateert uit 2009, maar pas van de week was er een doorbraak. "Eerst ontkende de man, maar daarna heeft hij toch bekend", zegt de parketwoordvoerder. "Nu wordt nog onderzocht of er een link is met andere personen.""
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... _zonnebeke" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat staat er meer of minder in dit artikel dan in die van de telegraaf?
Overigens lijkt de tekst van de telegraaf erg veel op deze
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=8R3C3DGK" onclick="window.open(this.href);return false;
(behalve dat er bij de telegraaf 5 ampullen zijn verdwenen
)
De verklaring van de beste man dat het voor eigen gebruik is, is natuurlijk briljant
200 ampullen epo voor 1 man.......
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
30 jun 2011 11:52
cliors schreef:De verklaring van de beste man dat het voor eigen gebruik is, is natuurlijk briljant
200 ampullen epo voor 1 man.......
Je haalt de twee zaken door elkaar. Bij Sven S. werden 200 ampullen gevonden, het was Vansevenant die verklaarde dat hij voor eigen gebruik aminozuren bestelde (jaja, voor 450 dollar per ampul die eigenlijk TB-500 bevatten, maar dat wist de arme Wim natuurlijk niet toen hij met z'n creditcardje in Australië ging webshoppen)
-
cliors
- Forum-lid
cliors
30 jun 2011 12:01
timo2.0 schreef:
Je haalt de twee zaken door elkaar. Bij Sven S. werden 200 ampullen gevonden, het was Vansevenant die verklaarde dat hij voor eigen gebruik aminozuren bestelde (jaja, voor 450 dollar per ampul die eigenlijk TB-500 bevatten, maar dat wist de arme Wim natuurlijk niet toen hij met z'n creditcardje in Australië ging webshoppen)
Eh nee hoor, ook deze verklaarde dat het voor eigen gebruik is " ...De verzorger, ook een eilterenner zonder contract, zit in de cel. Hij verklaarde aan de politie dat de epo bestemd was voor eigen gebruik..."
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
30 jun 2011 12:01
Je moet wel echt heel dom zijn om dit spul, TB500, te gebruiken. Allerlei processen gaan er sneller van verlopen, wonden worden sneller herstelt, haar gaat sneller groeien, cellen die normaal niet delen gaan wel weer delen. Oftewel kanker is gegarandeerd als je dit lekker zelf gaat gebruiken.
Voor de medische wetenschap is het spul veel belovend, maar voor een sporter is het zoveel gevaarlijker dan een beetje epo. Epo is kinderspel hierbij vergeleken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
30 jun 2011 12:06
cliors schreef:Eh nee hoor, ook deze verklaarde dat het voor eigen gebruik is " ...De verzorger, ook een eilterenner zonder contract, zit in de cel. Hij verklaarde aan de politie dat de epo bestemd was voor eigen gebruik..."
Thanks, ik las er overheen!
-
petje75
- Forum-lid
petje75
30 jun 2011 12:50
Ik had begrepen dat het spul uit australie ingedikt bloed van kangeroefoetussen was
En de lotto renners zitten nu te springen op de fiets, toch?
-
mrcoffee
- Forum-lid
mrcoffee
30 jun 2011 14:41
Daar gaat Evans zijn Tour overwinning
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
30 jun 2011 17:00
mrcoffee schreef:
Daar gaat Evans zijn Tour overwinning
Toen reed Evans daar niet.
-
vantheman
- Forum-lid
vantheman
03 jul 2011 10:19
Op de een of andere manier heb ik bij geblondeerde renners altijd een ongemakkelijk gevoel.
Waarschijnlijk komt dit doordat er in het verleden veel geblondeerde renners op doping zijn betrapt: Rumsas, Frigo, Virenque, Rebbelin, VDB, Garzelli, Ricco etc.
Ik hoorde van iemand dat dit gedaan wordt omdat men dan met chemische middelen de haren zodanig kan beinvloeden dat deze niet meer bruikbaar zijn voor dopingcontroles.
Zou dit kunnen kloppen of is dit een broodje aap verhaal?
-
eelcoz
eelcoz
03 jul 2011 11:18
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 28 nov 2011 09:18, 2 keer totaal gewijzigd.