Pinarello
Mooi vond ik de rode retro poloshirts van de Pinarello standmedewerkers. Iemand enig idee hoe en waar je deze kan bestellen? Van Card sport heb ik (nog) geen reactie gehad.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
galileo schreef:Een vriend van mij heeft begin dit jaar een FP3 gekocht met Chorus en Eurus wielen. Het hangt gewoon van de fietshandelaar af.
Idem hier. Ik heb er eentje met Centaur en zonder wielen gekocht. Gewoon proberen te regelen bij je FM!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, dan haalt de FM de Ultegragroep eraf voor je.
Is geen standaardfiets die aangeboden wordt door Cardsports.
Is geen standaardfiets die aangeboden wordt door Cardsports.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Arnoud schreef:Ik las laatst dat er juist meer en meer merken zijn (volgens mij kwam het uit de mond van Storck) die vinden at er alleen nog maar complete fietsen aangeboden moeten worden. Alleen dan is er vertrouwen in de juiste combinaties van onderdelen (bijvoorbeeld stuur en stuurpen combinatie) en vakkundige montage. !
Dat is gewoon een slap excuus om meer marge te kunnen maken. Slaat echt nergens op. En met die mededeling zetten ze al hun dealers in de hoek; net alsof die niet in staat zijn om vakkundig een nette fiets op te bouwen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Arnoud schreef:Ik las laatst dat er juist meer en meer merken zijn (volgens mij kwam het uit de mond van Storck) die vinden at er alleen nog maar complete fietsen aangeboden moeten worden. Alleen dan is er vertrouwen in de juiste combinaties van onderdelen (bijvoorbeeld stuur en stuurpen combinatie) en vakkundige montage.
Let op; don't shoot the messanger. Ik zoek ook liever alles zelf uit!
Dat lijkt mij erg sterk aangezien Storck alleen van een frame uitgaat...
dat zijn mijn ervaringen althans!
Ik heb mijn Storck in samen spraak met de FM opgebouwd!
Als je wint heb je vrienden
Klopt. Maar stond er niet zoiets in de Procycling van afgelopen maand?
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet gelezen maar ik hoop dat alle importeurs zich realiseren dat de consument kritischer wordt. En dan zijn standaardoplossingen die van uit het fabricageproces logisch lijken gewoon niet naar wens. Ik hoef heus niet elk detail volgens schema maar volgens mij is een combi van Chorus met Eurusjes niet zo heel extreem. We willen toch immers een 100% Italiaanse fiets?
Echt hoor, ik ben niet bereid om 2500 euro te betalen voor Mostbagger met plastic onderdelen. Ik ben wel bereid om 4000 euro te betalen voor een fiets die wel aan deze specificatie voldoet.
Beste importeur luister eens naar uw klant, het geld ligt op straat: Most sucks!
Echt hoor, ik ben niet bereid om 2500 euro te betalen voor Mostbagger met plastic onderdelen. Ik ben wel bereid om 4000 euro te betalen voor een fiets die wel aan deze specificatie voldoet.
Beste importeur luister eens naar uw klant, het geld ligt op straat: Most sucks!
Camerig is prachtig!
Arnoud schreef:Ik las laatst dat er juist meer en meer merken zijn (volgens mij kwam het uit de mond van Storck) die vinden at er alleen nog maar complete fietsen aangeboden moeten worden. Alleen dan is er vertrouwen in de juiste combinaties van onderdelen (bijvoorbeeld stuur en stuurpen combinatie) en vakkundige montage. !
Complete fietsen komen ook gewoon in een doos aan en moeten nog steeds vakkundig in elkaar gestoken worden door de FM;)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gijs01 schreef: Most sucks!
Lees eens een paar paginas terug waar de MOST onderdelen vandaan komen?
Die remmen heb ik niet in mijn handen gehad, dus geen mening over, maar de rest is kwalitatief gewoon goed spul. Of je het mooi vind is weer iets anders...
Less is bore
-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Lees eens een paar paginas terug waar de MOST onderdelen vandaan komen?
Die remmen heb ik niet in mijn handen gehad, dus geen mening over, maar de rest is kwalitatief gewoon goed spul. Of je het mooi vind is weer iets anders...
via TiesT
Stuur is pro stealth 2007
Cranks zijn fsa (team isseu, slk,) de trackversie is van sugino
zadelpen is van selcof
zadels zijn selle italia slr's (xp/carbon)
Wieltjes varieert nogal. De lightweigt versies komen natuurlijk van LW, Andere van Corima, Campagnolo of uit taiwan.
Daniel,
Je shopt nu in mijn onderbouwing met de quote. Waar het mij om gaat dat ik
A: de argumentatie voor mostonderdelen niet kan volgen
B: dat ik het belang van de fabrikant wel snap dat hij zijn marge wil vergroten door de onderdelen in huis te maken
C: me echter geen oor aan laat naaien en dat hier wil signaleren
Je shopt nu in mijn onderbouwing met de quote. Waar het mij om gaat dat ik
A: de argumentatie voor mostonderdelen niet kan volgen
B: dat ik het belang van de fabrikant wel snap dat hij zijn marge wil vergroten door de onderdelen in huis te maken
C: me echter geen oor aan laat naaien en dat hier wil signaleren
Camerig is prachtig!