foto van je fiets
Gaaf...
mooie fiets!!!
Eindelijk weer eens een blauwe en met bijpassende wielen!!!
Al dat zwart met rood/wit begint een beetje saai te worden. Ik heb zelf lang gezocht naar een nieuwe blauwe fiets, maar bleef lastig passende wielen te vinden.
Dit ziet er goed uit, veel plezier ermee,
mooie fiets!!!
Eindelijk weer eens een blauwe en met bijpassende wielen!!!
Al dat zwart met rood/wit begint een beetje saai te worden. Ik heb zelf lang gezocht naar een nieuwe blauwe fiets, maar bleef lastig passende wielen te vinden.
Dit ziet er goed uit, veel plezier ermee,
Loeki Pro
maar ik heb hem niet voor niets blauw laten spuiten... rood is 1. SAAAI 2. NIET MOOI (sommige frames wel dan oke) en blauw is gewoon me lievelings kleur.
Er is alleen wel 1 na deel aan veel blauw , er zijn bijna geen wielen te verkrijgen waar blauw in zit het meeste is allemaal rood
maar ik heb hem niet voor niets blauw laten spuiten... rood is 1. SAAAI 2. NIET MOOI (sommige frames wel dan oke) en blauw is gewoon me lievelings kleur.
Er is alleen wel 1 na deel aan veel blauw , er zijn bijna geen wielen te verkrijgen waar blauw in zit het meeste is allemaal rood
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="michaelvg"]thanks:) ik ben er ook heel trots op:) haha
Er is alleen wel 1 na deel aan veel blauw , er zijn bijna geen wielen te verkrijgen waar blauw in zit het meeste is allemaal rood[/quote]
Daarnaast rij jij in het paars, dus ziet er rood ook niet uit! Sinds wanneer rij je btw met Ambrosio wielen? Dacht dat ik jou in Veldhoven nogsteeds met die Shimano 16spaaks zag rijden... Btw, zondag Lieshout?
Er is alleen wel 1 na deel aan veel blauw , er zijn bijna geen wielen te verkrijgen waar blauw in zit het meeste is allemaal rood[/quote]
Daarnaast rij jij in het paars, dus ziet er rood ook niet uit! Sinds wanneer rij je btw met Ambrosio wielen? Dacht dat ik jou in Veldhoven nogsteeds met die Shimano 16spaaks zag rijden... Btw, zondag Lieshout?
uhm al vanaf vorig seizoen en binnekort mischien er nog een setje erbij:) en btw.. die shimano zie je mij bijna geen wedstrijde meer mee rijden.. die gaan alleen mee als reserve wielen of voor op de tacx.
en ja als het goed is zondag lieshout , hope dat de pap uit me bene is
en ja als het goed is zondag lieshout , hope dat de pap uit me bene is
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="michaelvg"]thanks:) ik ben er ook heel trots op:) haha
100% mee eens. Ik heb gevraagd aan de FM of ze m'n rode spaaknippels uit m'n DA wielen konden vervangen voor blauwe... tja, als je dan toch de halve wereld af hebt gereisd voor een blauwe Tarmac SL2... ik kreeg een brede glimlach, "alles kan zij hij"... heb het toch maar gelaten.
100% mee eens. Ik heb gevraagd aan de FM of ze m'n rode spaaknippels uit m'n DA wielen konden vervangen voor blauwe... tja, als je dan toch de halve wereld af hebt gereisd voor een blauwe Tarmac SL2... ik kreeg een brede glimlach, "alles kan zij hij"... heb het toch maar gelaten.
Loeki Pro
Dan nog maar eens een fotootje van de mijn blauwe aluminium ros. Toch maar besloten de rode stickers van mijn vista SL's te vervangen door blauwe. Totaal geen spijt van, vind het nu een erg mooi geheel. Nu de zwarte pedalen nog vervangen door zilverkleurige, en hij is voor mij een eind af.
[img=http://img517.imageshack.us/img517/7721/dsc00544rt0.jpg]
[img=http://img517.imageshack.us/img517/7721/dsc00544rt0.jpg]
wow idd zeeer nice... hier zie je mensen blauw is gewoon VEEEEL mooier als rood..
[quote="Joshua"]Jups, gewoon bij de fietsenmaker die easton wieltjes verkoopt!
(Al moet ik eerlijkheidshalve toevoegen dat ik de stickers niet zelf heb gehaald, maar dat ze, samen met de wielen een kadootje waren van mijn hele lieve moeder!)[/quote]
we kunnen ze dus ook bij je moeder bestellen
(Al moet ik eerlijkheidshalve toevoegen dat ik de stickers niet zelf heb gehaald, maar dat ze, samen met de wielen een kadootje waren van mijn hele lieve moeder!)[/quote]
we kunnen ze dus ook bij je moeder bestellen