Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup 2010

gbjhillman
Forum-lid

gbjhillman 12 apr 2010 13:03

[quote="Tour pretendent"][quote="Robbebopper"]Zaten die spiergroepen op plaatsen waarmee je normaal gesproken pijnvrij op een bureaustoel kan gaan zitten?[/quote]

Haha.

Na de 150Km van Joop Zoetemelk classic had ik nergens last van.

Maar gisteren... mijn hamstrings leken wel afgescheurd te worden bij iedere stap die ik probeerde te zetten en de bilspieren zijn ook nog nooit zo goed getraind[/quote]

Ik snap nu hoe Cancelara aan die dijen komt.
� De toestand in de bergen *

arnos
Forum-lid

arnos 12 apr 2010 13:32

Ik had en heb ook vreemde spierpijnen, moet toch eens wat meer in tijdrithouding trainen.

corniel
Forum-lid HC

corniel 12 apr 2010 13:57

Ik snap nog steeds niet dat ik me hier vrijwillig aan onderwerpen heb. Wel wil ik iedereen bedanken voor de hulp die ik heb mogen ontvangen. Ook dank aan alle deelnemers die er een groot succes van hebben gemaakt.

mispoes
Forum-lid

mispoes 12 apr 2010 14:12

Ondanks de wind en de kou en niet mee kunnen strijden heb ook ik genoten.
76 Keer van 10 tot go tellen was eigenlijk best leuk :) en door de wind ook best afzien. Topevenement met een topsfeer!
Maar volgend jaar doe ik mee, zeker en vast.
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

fwr
Forum-lid

fwr 12 apr 2010 14:19

Michel Wuyts zegt wel eens dat mooie mensen niet kunnen afzien. Ik denk inderdaad dat dat zo is ...
Reeds na vijf minuten werd ik voor het eerst ingehaald en de tweede en de derde keer kwamen ook nog binnen een kwartier. Daarna ben ik de tel kwijtgeraakt. Hoewel ik voor mijn gevoel wel mijn best deed, overtuigden de gezichten van de mensen die me inhaalden me ervan dat ik eigenlijk helemaal niet mijn best deed.
Ingehaald worden door mensen die zo hard gaan en op zulke mooie machines rijden vond ik stiekem eigenlijk best stoer (prachtig geluid soms).

Mijn vooraf opgegeven gemiddelde was destijd al wat optimistisch, maar dat dat zo erg was had ik toch niet verwacht. Als er een prijs was voor degene die het verst onder zijn opgegeven gemiddelde zat, dan was die zeker voor mij geweest. Als ik van tevoren geweten had dat er zoveel wind zou staan was ik minstens drie per uur lager gaan zitten, (ik ben daar veel te licht voor).

Zelf heb ik overigens ook nog drie mensen ingehaald. De eerste was ziek (Danny, denk ik), de tweede was verkeerd gereden en de derde moest twee keer zijn band oppompen.

Toch vond ik het erg leuk om een keer mee te maken. Alleen al het vastgehouden worden bij de start was een hele ervaring.
Ik twijfel nu een beetje of ik dit vaker moet doen, enerzijds vond ik het dus heel leuk maar anderzijds heb ik er geen enkele aanleg voor.

Corniel en en anderen, bedankt! Het was een leuke dag.

mister_arby
Forum-lid

mister_arby 12 apr 2010 14:51

[quote="ComebackKid"]Zo mister_arby, je kunt wel zien dat je met de Tilburgse studenten mee bent gaan trainen, mooie tijd ;-)[/quote]

ha :P Nou ben zelf niet zo tevreden.. misschien komt het ook door het sterke deelnemersveld. Sommige mensen fietsten ook ziekelijk hard. Mijn vorm is er nog niet helemaal, maar het was een mooie training voor het aankomende triathlon seizoen. Dan moet ik namelijk ook 40km alleen dan wel rond het uur ;)

Maar een ding is zeker het lag zeker niet aan de organisatie, de vrijwilligers of het parcours (behalve een te kort aan bomen langs de wegen :p ). Ook mijn dank aan allen.

ps. kan iemand link posten naar de foto's die op site van wielertoerist.nl staan? Kon niet op het forum komen..

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 12 apr 2010 15:03

http://www.wijntoerist.nl/phpBB3/viewto ... &start=100

Ik was van tevoren even bang dat ik je nog wel voorbij zou zien komen. Vooral toen ik met nauwelijks 32 km/h tegen de wind in aan het stampen was. Gelukkig voor mij kwam niemand voorbij. Stiekem wel eens achterom gekeken, dat wel.

corniel
Forum-lid HC

corniel 12 apr 2010 15:21

[quote=""Henny""]Ben vanmorgen ook ff wezen kijken.
kleine selectie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/quote]

spin
Forum-lid

Gebruikersavatar spin 12 apr 2010 15:31

[quote="FWR"]Hoewel ik voor mijn gevoel wel mijn best deed, overtuigden de gezichten van de mensen die me inhaalden me ervan dat ik eigenlijk helemaal niet mijn best deed. [/quote]

LOL, was ik gelukkig niet de enige die dat had :D

frenkie
Forum-lid

frenkie 12 apr 2010 15:32

[quote="Corniel"]
Afbeelding

[/quote]

Kannonnen zeg. Scherp! Zo wil ik op mijn 55e ook nog wel op de fiets zitten.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

dehulst
Forum-lid

dehulst 12 apr 2010 15:42

(Zo, drie accounts en inlogsessies verder kan ik hier dan ook eindelijk wat neerzetten. Zoiets zou toch eenvoudiger moeten kunnen?)

Allereerst dank aan Corniel en de vrijwilligers: zonder hun geen wedstrijd. Het was gisteren mijn eerste tijdrit. Ik heb de afgelopen weken zo nu en dan wel wat twijfels gehad of het nu verstandig is om dan gelijk met een tijdrit van dik 40km te beginnen, maar als je hebt leren zwemmen kun je dat net zo goed in het diepe doen als in het pierebadje.

Ik ben blij dat ik het gedaan heb. Na een vijftal kwartieren riant uitsloven was de voldoening groot. Natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen (ik kwam heel moeizaam het viaduct in de eerste kilometers op, om maar iets te noemen), maar het is me zeker niet tegengevallen. Dit is een waardevolle aanvulling op mijn fietsactiviteiten.

En FWR, het gaat er niet zozeer om hoe goed je bent, maar hoe goed je je erbij voelt. Ik zou graag willen zeggen "tot de volgende keer", want ik laat het niet bij deze ene keer.
*** This space intentionally left blank ***

corniel
Forum-lid HC

corniel 12 apr 2010 15:48

[quote="frenkie"]Afbeelding

Kannonnen zeg. Scherp! Zo wil ik op mijn 55e ook nog wel op de fiets zitten.[/quote]
Ik op m'n 30e ook wel. :(

Plaats reactie