Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

Baanclinic 2009 13 DECEMBER?

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 11 dec 2009 18:17

@ Zorro: Vooraf betalen is wel een optie, maar van de mensen die afgezegd hebben kreeg ik van de meeste ook aangeboden om toch te betalen. Net zoals jij nu doet.

Vindt ik niet nodig overigens. Ik wil het juist laagdrempelig houden en vooraf betalen draagt daar naar mijn mening niet echt aan bij. Vandaar dat ik ook als voorbeeld die € 25,00 heb gegeven, uitgaande van 20 personen.

Maar het is nu opgelost toch? Het bedrag is zoals afgesproken en Eric en ik hebben weer wat af te schrijven ;)
"Try not. Do or do not......there is no try"

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 11 dec 2009 18:36

[quote="ZorroI"][quote="superrose"][quote="andromeda"]Precies!

Het "geldprobleem" is overigens opgelost.

Het bedrag voor de clinic is nu vast, € 15,00 pp excl eventuele huur van een baanfiets. (zowel voor de beginners- als de gevorderdenclinic)

Eric van EP Bike en ikzelf vullen het tekortkomende bedrag aan als sponsoring.[/quote]

Dat is echt cool! want ik begon me zorgen te maken over het geld daar ik mijn berekening van mijn budget al superkrap vond, cool jongens![/quote]

Hoi Rose,

Geen zorgen maken. Ik maak die 15 Euro over naar Andromeda aangezien ik op de initiele lijst stond. Ook al heb ik een goed persoonlijke reden waarom ik er Zondag niet bij kan zijn dan nog is dat geen reden om andere daarvan de dupe te laten worden.

Wellicht een idee voor de volgende keer om mensen vooraf te laten betalen Andromeda?

Mvg, Zorro

p.s. we komen verder met bike4all. Achter de schermen ben ik bezig met ze en 53X11 is op de hoogte.

[/quote]

huh? Kom je niet?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 11 dec 2009 18:46

Hm, het lijkt me wel leuk om de baan eens te proberen. Begrijp ik het goed, is er nog een plekje vrij bij de beginners?

Kan ik met iemand meerijden vanuit Rotterdam?

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 11 dec 2009 19:12

[quote="superrose"]

huh? Kom je niet?

[/quote]

Hoi,

Nee, zie mijn eerdere post. Persoonlijke omstandigheden. Net gesproken met Andromeda om het uit te leggen.

Het zou lachen zijn geweest om je hoog in de baan te zien gaan (geldt ook voor mij aangezien ik nooit eerder op de baan gereden heb) zoals op het filmpje

http://video.canvas.be/de-wielerbaan-in-het-sportpaleis

Sorry. We zien elkaar vast wel.

'Gaot eroever' :D

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

perik
Forum-lid

perik 11 dec 2009 19:17

[quote="ZorroI"]
Het zou lachen zijn geweest om je hoog in de baan te zien gaan (geldt ook voor mij aangezien ik nooit eerder op de baan gereden heb) zoals op het filmpje

http://video.canvas.be/de-wielerbaan-in-het-sportpaleis
[/quote]

Hahaha :) Schitterend filmpje!! GOAT ER OVER!!!

Overigens, het lijkt nogal wat om hoog in de baan te rijden. Maar als je eenmaal een beetje vaart hebt merk je niet eens dat de bochten steil zijn. Niks engs aan en juist leuk om zo hard door de bocht te kunnen!

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 11 dec 2009 19:25

Jammer dat je er niet bij kunt zijn Zorro. Maar volgende keer beter!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 11 dec 2009 20:34

[quote="Thomas1974"]Hm, het lijkt me wel leuk om de baan eens te proberen. Begrijp ik het goed, is er nog een plekje vrij bij de beginners?

Kan ik met iemand meerijden vanuit Rotterdam?[/quote]

Er is zeker nog een plekje vrij, als je wilt zet jezelf dan maar op de lijst.

Ik heb helaas geen plekje vrij in de auto anders kon meerijden.
"Try not. Do or do not......there is no try"

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 11 dec 2009 21:40

@Thomas1974: Op pagina 21 van dit topic was er sprake van wat carpool initiatieven. Misschien dat je met die mensen nog iets kunt regelen?

Of je komt gewoon op de fiets natuurlijk. :)

pfff
Forum-lid

pfff 11 dec 2009 21:45

Moet er nog gezorgd worden voor foto apparatuur? Ik kan m'n camera meenemen als er dan door iemand van onze groep op gepast kan worden als ik op de baan zit.

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 11 dec 2009 21:49

Er wordt gewerkt tussen R'dam en HS. Aangezien ik geen zin heb in toestanden met bussen, omleidingen en een reistijd van 2 uur is kunnen meerijden met iemand een voorwaarde, dus wie-o-wie heeft een plekje in de aanbieding?

Fietsen zou normaal gesproken een optie zijn, maar o wat heb ik een hekel aan kou ;)

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 12 dec 2009 00:12

Je kan met mij mee rijden, maar ik ben niet optijd voor de eerste clinic, roro ging wel vroeg weg.

soffatti
Forum-lid

soffatti 12 dec 2009 00:15

[quote="pfff"]Moet er nog gezorgd worden voor foto apparatuur? Ik kan m'n camera meenemen als er dan door iemand van onze groep op gepast kan worden als ik op de baan zit. [/quote]

Jaaaaa, heel graag :D
Ik wil graag foto's. Leuk om te hebben.:p Desnoods maak ik foto's in de andere groep.

Nogmaals een vraag van me:
Niemand hier die uit het noorden of oosten van het land richting Amsterdam gaat ?

Plaats reactie