Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
whocares
- Forum-lid
whocares
07 okt 2009 23:04
matthijs987 schreef:Heeft iemand zijn nieuwe bandjes al ontvangen? De R1? Dacht dat die begin september gepresenteerd werden op de beurs, en daarna naar ons werden gestuurd ter vervangen van de R's.
Voor zover ik het gehoord heb en zoals Robbebopper het schrijft , (half) November .
Dat het achterband het eerder vertoond dan het voorband is logisch , de achterband heeft nu eenmaal een grotere kracht te verduren aangezien het de aandrijfwiel is , zeg maar je hebt achterwielaandrijving.
Voor Schwalbe is het te hopen dat de problemen bij de R1 verholpen zijn anders zou het een klap beteken voor hen wat betreft racebandencircuit.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
woerdman
- Forum-lid
woerdman
12 okt 2009 12:13
Zojuist van Schwalbe:
Wij verwachten de Schwalbe Ultremo R medio november te kunnen gaan leveren. Wij zullen dus je geduld nog even op de proef stellen.
-
scorcher
- Forum-lid
scorcher
12 okt 2009 12:29
Robbebopper schreef:Scorcher schreef:De Ultremo R zaten standaard op mijn nieuwe fiets. Ik was bekend met dit topic, maar ik dacht ik probeer het maar even met die banden. Bevielen in het begin wel prima, maar na 500 km begonnen er erg veel scheuren en gaten in de achterband te verschijnen. En ja hoor, na 850 km was het raak: de bekende bobbel...
Het is alleen de achterband, maar weet iemand of ik de voorband (nog zonder bobbel) ook mee terug kan sturen voor de recall actie? Heb in de voorband ook niet zo veel vertrouwen meer.
Ja, had ik ook. Je kunt beide banden waarschijnlijk opsturen. Inmiddels heb ik een setje Durano's gekregen, en een toezegging voor een setje Ultremo R1's in november. Je moet zoals eerder hier beschreven een mail sturen naar
h.kentrop@anglodutch.nl. Hierin beschrijf je je probleem. Foto van "De Bobbel", je adresgegevens, en wachten op hun antwoord.
Bedankt, ik heb de durano's inmiddels al binnen.
-
lennaert
- Forum-lid
lennaert
19 okt 2009 01:28
ik heb mijn R.1's inmiddels binnen, echter te koop omdat ik er inmiddels andere banden op heb liggen. Als je interesse hebt moet je maar even een berichtje sturen. Het zijn de zwart/rode banden.
-
dirk999b
- Forum-lid
dirk999b
25 okt 2009 17:38
heb afwachtend op de R.1 vandaag de durano achteraan gelegd.
Ben eens benieuwd , was ondertussen wel tevreden over de michelin Pro race 3
-
roeieber
- Forum-lid
roeieber
08 nov 2009 20:41
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de R.1 bij de FM te verkrijgen zijn.
Alleen jammer dat er nog niks in de brievenbus ligt.
I Am SpeCiAliZed
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
11 nov 2009 09:45
Hier in België ook nog steeds geen R1 te bespeuren in de brievenbus.
Dus blijven we maar voort bollen op de Durano's. Superbandje voor in het najaar. Heb zondag na 5175 km voor de eerste keer lek gereden achter. Boosdoender was een nageltje! Voor de rest afwachten wanneer de R1 zal toekomen.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
masterb
- Forum-lid
masterb
11 nov 2009 19:22
Als ze zeggen medio november ga ik er vanuit dat ze volgende week verschijnen. Die Durano's zijn inderdaad een topbandjes voor deze tijd van het jaar. Ik laat ze er voorlopig nog wel even op. Die kilometervreters houden het ook nog wel uit top begin volgend jaar. Van het voorjaar beschik ik dan over verse bandjes...
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
21 nov 2009 09:40
Misschien afgezaagd, maar iemand zijn R1's al ontvangen? Denk het niet want anders hadden we het hier al wel kunnen lezen. Benieuwd wie als eerste de gelukkige gaat zijn.
-
zuivertje
- Forum-lid
zuivertje
21 nov 2009 15:34
Helaas nog niets binnen hier ......... ben overgestapt op Conti GP4000s.
-
tdmarc
- Forum-lid
tdmarc
21 nov 2009 15:37
Had mijn Ultremo's deze zomer van Futurumshop gekocht. Kreeg al heel snel het bekende "bobbel" probleem. Zijn keurig onder garantie vervangen voor een stel Durano's.
...Only dead Fish go with the Flow...
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
22 nov 2009 09:06
Een medeforumgebruiker van wielertoerist.be (Berenschild) heeft rechtstreeks contact opgenomen met Schwalbe. Deze wisten hem te vertellen dat ze de bandjes begin december verwachten en dus beschikbaar zullen zijn. Dan kunnen ze pas beginnen te versturen, eerst de zwarte, de gekleurde begin januari.... Blijkbaar (en volgens hun) heeft de productie vertraging opgelopen. :/