Fanclub Liz Hatch
Kusje en een nederlandse vlag als je het mij vraag
-
- Forum-lid
vooral veel kusjes .
[quote="campaioen"]kusje erbij van mij om de pijn op d'r bil te verzachten :rolleye: Ik weet nog dat ik zo'n wond op m'n zij had, slapen is godsonmogelijk.[/quote]
Je blijft zo heerlijk plakken aan je bed en boxershorts moet je loskrabben . Ziet er nasty uit die wond.
Die helm: is M_Giant even overgevlogen ofzo?
Je blijft zo heerlijk plakken aan je bed en boxershorts moet je loskrabben . Ziet er nasty uit die wond.
Sorry dat ik het nog even moet zeggen mannen.... maar gezien het afgelopen weekend:
Liz may have the looks but "Ons Marianne" ownes her ass
No pun intended voor wat betreft die schaafwonden op de billen....... Volgens mij heeft iedereen hier dat allemaal wel meegemaakt.
Liz may have the looks but "Ons Marianne" ownes her ass
No pun intended voor wat betreft die schaafwonden op de billen....... Volgens mij heeft iedereen hier dat allemaal wel meegemaakt.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
dat heb ik nou nooit .
als ik op mn bek ga staan er nooit ineens 4 leuke vrouwen om me heen.
hooguit een grote bek ken je krijgen dat je in de weg ligt!!!!!!!
als ik op mn bek ga staan er nooit ineens 4 leuke vrouwen om me heen.
hooguit een grote bek ken je krijgen dat je in de weg ligt!!!!!!!
[quote="Rezne"]
[/quote]
Als het had gekunt, had ik het zeker gedaan, weer is/was daar wel beter dan hier. Daarbij komt dat ik het niet erg had gevonden er even tussen uit te gaan
Zal binnenkort wel even vragen hoe het zit met die helm (als iemand anders het al niet gedaan heeft?), ben er namelijk ook wel benieuwd naar. Maar eerst even wachten totdat ik weer wat hoor, al een aantal dagen niks gehoord (geen reactie op mail en ook niet online op msn). Maarja, ook haar blog is al weer dikke halve week niet ge-update, dus zal ze wel niet in de gelegenheid zijn geweest online te komen.
Ze is in ieder geval in training voor de Redlands Classic ( http://www.redlandsclassic.com ) die donderdag begint. Was/is één van de belangrijkere wedstrijden die dit jaar op haar programma staan.
[/quote]
Als het had gekunt, had ik het zeker gedaan, weer is/was daar wel beter dan hier. Daarbij komt dat ik het niet erg had gevonden er even tussen uit te gaan
Zal binnenkort wel even vragen hoe het zit met die helm (als iemand anders het al niet gedaan heeft?), ben er namelijk ook wel benieuwd naar. Maar eerst even wachten totdat ik weer wat hoor, al een aantal dagen niks gehoord (geen reactie op mail en ook niet online op msn). Maarja, ook haar blog is al weer dikke halve week niet ge-update, dus zal ze wel niet in de gelegenheid zijn geweest online te komen.
Ze is in ieder geval in training voor de Redlands Classic ( http://www.redlandsclassic.com ) die donderdag begint. Was/is één van de belangrijkere wedstrijden die dit jaar op haar programma staan.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
In de Redlandsclassic is Liz in de 1ste rit te laat binnengekomen met een achterstand van 37'11" . Ik vermoed dat de val en weinig actief zijn daarna toch wel sporen heeft nagelaten.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.