Forumrit Berg en Dal 9 maart
Vandaag rondjes op utrechtse heuvelrug gereden (o.a. Amerongse berg) . Het leek wel of de ontwakingstocht van morgen een dag eerder aan de gang was, overal fietsjes!
Benieuwd of het bj DTC morgen ook zo druk is, met regen het bos in (smalle fietspaden)is nooit mijn favoriete actie .
Aan al jullie die-hards voor de forum rit, succes morgen!
Benieuwd of het bj DTC morgen ook zo druk is, met regen het bos in (smalle fietspaden)is nooit mijn favoriete actie .
Aan al jullie die-hards voor de forum rit, succes morgen!
Beste allemaal,
Ik wil de optimistische stemming niet verpesten.. maar ik ga toch helaas afhaken..
ik had in aanloop naar de tocht gewoon meer kilometers moeten maken.. en heb er gewoon nog niet genoeg aan kunnen doen.. wil morgen niet de groep ophouden met m'n tong tussen de elite's..
have fun allemaal.. later in het seizoen hoop ik tot ziens..
Ik wil de optimistische stemming niet verpesten.. maar ik ga toch helaas afhaken..
ik had in aanloop naar de tocht gewoon meer kilometers moeten maken.. en heb er gewoon nog niet genoeg aan kunnen doen.. wil morgen niet de groep ophouden met m'n tong tussen de elite's..
have fun allemaal.. later in het seizoen hoop ik tot ziens..
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
-
- Forum-lid
Goedemorgen en tot straks!
-
- Forum-lid
Nou leute von heute, ik ga vandaag wel in het gelderse heuvelland fietsen maar in de bossen met mijn nieuwe Look mtb. Ik hoop jullie nog wel te zien in het pannekoekehuis!! Tot strax!!
reclame
Nou de eerste reactie na de tocht, erg gezellig, echt gezellig en veel lekke banden.
Wederom leuk de mensen achter de avatars te zien.
Ik ben zelf terug gereden naar de parkeerplaats met de man met de kapotte ketting.
Jammer voor hem en het laatste stuk.
Ik hoop dat het pannekoekenhuis ook nog gezellig was, maar dat lees ik denk ik nog wel.
en GastheerG, bijtrekken nadat hij de camera ter hand heeft genomen...[img=http://img91.imageshack.us/img91/3493/dsc00252tj7.jpg]
Wederom leuk de mensen achter de avatars te zien.
Ik ben zelf terug gereden naar de parkeerplaats met de man met de kapotte ketting.
Jammer voor hem en het laatste stuk.
Ik hoop dat het pannekoekenhuis ook nog gezellig was, maar dat lees ik denk ik nog wel.
en GastheerG, bijtrekken nadat hij de camera ter hand heeft genomen...[img=http://img91.imageshack.us/img91/3493/dsc00252tj7.jpg]
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Inderdaad een gezellige tocht met gezichten bij nicknames. Toch verrassend soms. Heb samen met Marz Leeuwarden afgezet en daarna toch nog even bij Tivoli aangesloten. Die slotklim liep als vanouds. Bedankt voor de organisatie en mogelijk tot ziens.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
-
- Forum-lid
Het was erg leuk, vooral de onverwachtte Jagermeister onder weg die we tijdens het wachten op 1 van de lekke banden spontaan van een aardige Duitser aangeboden kregen.
Op de foto een deel van de groep die van de parkeerplaats vertrok naar de St.Maartenskliniek.
Op de foto een deel van de groep die van de parkeerplaats vertrok naar de St.Maartenskliniek.