Ervaring met staal
@MiketheBike, onder meer ja. Dat frame heb ik een tijd geleden voor een redelijke prijs kunnen kopen en wilde hem met eind jaren '90 Campa spul gaan opbouwen. Ondertussen heb ik ander moois gevonden en heb de Master toch maar weer in de verkoop gegooid.
Hij prachtig, maar ik denk dat ik helemaal niet relaxed op z'n maagdelijk frame zou kunnen rijden
Ik ken mezelf... dan ben ik constant bezig met voorzichtig zijn. En als dan de eerste schade kom...
Niks voor jou...? Maatje 58.
Hij prachtig, maar ik denk dat ik helemaal niet relaxed op z'n maagdelijk frame zou kunnen rijden
Ik ken mezelf... dan ben ik constant bezig met voorzichtig zijn. En als dan de eerste schade kom...
-
- Forum-lid
INDECS schreef:@MiketheBike, onder meer ja. Dat frame heb ik een tijd geleden voor een redelijke prijs kunnen kopen en wilde hem met eind jaren '90 Campa spul gaan opbouwen. Ondertussen heb ik ander moois gevonden en heb de Master toch maar weer in de verkoop gegooid.
Zat er naar te kijken maar ben te zwaar voor een Master buis, helaas.
Ook is de lengte met 56 cm voor mij te kort.
Maar anders had je echt al een PB/reactie gehad.
Mss zijn de Delta's te koop?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Voor de liefhebbers, nu ook onder meer een prachtige frame van Cinelli Nuovo Supercorsa te koop op de website van Brick Lane Bikes:
http://bricklanebikes.co.uk/bikes2/
http://bricklanebikes.co.uk/bikes2/
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
-
- Forum-lid
MiketheBike schreef: Zat er naar te kijken maar ben te zwaar voor een Master buis, helaas.
Ook is de lengte met 56 cm voor mij te kort.
Maar anders had je echt al een PB/reactie gehad.
Mss zijn de Delta's te koop?
Hey Mike volgens mij haal je 2 frames door elkaar.
Die met de delta's is volgens mij het masterframe van de Zwarten.
En waarom te zwaar die masterbuisen zijn sterk hoor is wel staal.
-
- Forum-lid
Ik weet niet helemaal of ik hier in het goede topic post, maar tijdens de Forumrit in Rotterdam afgelopen zondag hoorde ik meerdere malen het woord "Staal" vallen, en ik bedacht mij dat ik ook nog een stalen framepje op zolder heb staan.
Het is een Concorde Gavina. Is dat nog de moeite waard om wat leuks van te fabrieken, of kan ik beter kijken wat ik er voor kan krijgen bij de oud-ijzer handelaar??
Het is een Concorde Gavina. Is dat nog de moeite waard om wat leuks van te fabrieken, of kan ik beter kijken wat ik er voor kan krijgen bij de oud-ijzer handelaar??
I refuse to join any club that would accept me as a member
Freekenstein schreef:Het is een Concorde Gavina. Is dat nog de moeite waard om wat leuks van te fabrieken, of kan ik beter kijken wat ik er voor kan krijgen bij de oud-ijzer handelaar??
Er is in ieder geval een woordgrap van te maken...
Groet
-
- Forum-lid
Ik mis de grap dan even.....
-
- Forum-lid
En ik dacht dat ik seksueel gefrustreerd ben, en dit af en toe nog een serieus forum was.....
Mijn vraag in ieder geval wel (serieus bedoel ik dan)
Mijn vraag in ieder geval wel (serieus bedoel ik dan)
Sorry, ik wist niet dat je Gavina zo gevoelig lag. Iets meer respect voor een oude Gavina is inderdaad wel op zijn plaats, immers menigeen heeft het erop moeten leren. Excuus dus, geen grappen meer over Gavina's. Back on topic:
Misschien kun je een foto plaatsen zodat we allemaal jouw Gavina kunnen bewonderen en kijken wat er nog van te maken is?
Groet
Misschien kun je een foto plaatsen zodat we allemaal jouw Gavina kunnen bewonderen en kijken wat er nog van te maken is?
Groet
-
- Forum-lid
Dogestyle schreef:Sorry, ik wist niet dat je Gavina zo gevoelig lag. Iets meer respect voor een oude Gavina is inderdaad wel op zijn plaats, immers menigeen heeft het erop moeten leren. Excuus dus, geen grappen meer over Gavina's. Back on topic:
Groet
Doggystyle bedoeld wellicht een Concorde Gavia?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.