Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Toen we echt volle bak gingen nam één iemand de kop niet over (of kon die niet volgen :d)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toen we volle bak omhoog gingen zag ik alleen Mark voor mij en Tiest naast mij
En de rest van het racen heb ik als stofzuiger gespeeld achteraan.
En de rest van het racen heb ik als stofzuiger gespeeld achteraan.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beetje respect mag toch wel?:D KLIK:p:p
Less is bore
Gisteren een prima dag gehad waar Tiest al op zijn eigen manier verslag van heeft gedaan, leuk om al die gezichten achter de namen eens te ontmoeten en is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, zeker richting Groesbeek. Waarom niet in navolging van een ander forum een soort van Groesbeek classic op poten proberen te zetten. Dan kunnen we rustig beginnen en de snelle mannen zich later ook uit leven. Bovendien op een vaste ronde is het bijna onmogelijk om elkaar kwijt te spelen. Het is maar een idee maar met die klimmetjes daar moet er volgens mij wel een leuk rondje op te zetten zijn.
Grtz Bontempi
Grtz Bontempi
[quote="Daniel1975"]Beetje respect mag toch wel?:D KLIK:p:p[/quote]
Tuurlijk...maar het werd wel een beetje overdreven al die veren die uitgedeeld werden
Maar ik zie eigenlijk niemand berichten dat Scepticus zijn motto "Less is More" al begint bij de keuze van zijn wielerbroek.....:rolleye:
Tuurlijk...maar het werd wel een beetje overdreven al die veren die uitgedeeld werden
Maar ik zie eigenlijk niemand berichten dat Scepticus zijn motto "Less is More" al begint bij de keuze van zijn wielerbroek.....:rolleye:
"Try not. Do or do not......there is no try"
[quote="andromeda"][quote="Daniel1975"]Beetje respect mag toch wel?:D KLIK:p:p[/quote]
Maar ik zie eigenlijk niemand berichten dat Scepticus zijn motto "Less is More" al begint bij de keuze van zijn wielerbroek.....:rolleye:[/quote]
veren steek je altijd in iemands reet is het gezegde. Dat fietst verdomd lastig lijkt mij.
Maar ik zie eigenlijk niemand berichten dat Scepticus zijn motto "Less is More" al begint bij de keuze van zijn wielerbroek.....:rolleye:[/quote]
veren steek je altijd in iemands reet is het gezegde. Dat fietst verdomd lastig lijkt mij.
kiekeboe
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
haha jongens, was een grapje hoor, ging ff mee met de berichten voor die van mij en doelde op dat rechte stuk. Er gingen er inderdaad een aantal onnavolgbaar hard omhoog, dat was wel ff afzien!
En ja, van Scepticus die begrijp ik! En daar wordt niet mee bedoeld dat ie een goedkope fietsbroek had, haha!
Weet je zelf wel wat wordt bedoeld Scepticus?
En ja, van Scepticus die begrijp ik! En daar wordt niet mee bedoeld dat ie een goedkope fietsbroek had, haha!
Weet je zelf wel wat wordt bedoeld Scepticus?