Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

ericg
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2008 15:55

ericg 12 nov 2008 10:45

Mijn vorige berichtje ivm een Icon is ondertussen achterhaald, toch bedankt voor al jullie advies!
Ik heb namelijk in de 'zotte week' bij Vanherwerden een promotie kunnen kopen: een Litespeed Archon, maar dan wel volledig afgemonteerd (Duraace wielen en drivetrain, syntace stuur, ...), dit voor 4900 Euro all in ipv 7099. Dus ik ben gesteld, en gelukkig :-)
Carpe diem, al fietsend natuurlijk!

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 12 nov 2008 10:48

EricG schreef:Mijn vorige berichtje ivm een Icon is ondertussen achterhaald, toch bedankt voor al jullie advies!
Ik heb namelijk in de 'zotte week' bij Vanherwerden een promotie kunnen kopen: een Litespeed Archon, maar dan wel volledig afgemonteerd (Duraace wielen en drivetrain, syntace stuur, ...), dit voor 4900 Euro all in ipv 7099. Dus ik ben gesteld, en gelukkig :-)


FOTO'S !!!
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 12 nov 2008 10:55

Afbeelding

:D

ericg
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2008 15:55

ericg 12 nov 2008 17:49

Livio Livius schreef:
EricG schreef:Mijn vorige berichtje ivm een Icon is ondertussen achterhaald, toch bedankt voor al jullie advies!
Ik heb namelijk in de 'zotte week' bij Vanherwerden een promotie kunnen kopen: een Litespeed Archon, maar dan wel volledig afgemonteerd (Duraace wielen en drivetrain, syntace stuur, ...), dit voor 4900 Euro all in ipv 7099. Dus ik ben gesteld, en gelukkig :-)


FOTO'S !!!


Sorry guys, kan nog geen fotos laten zien... Op de site van Vanherwerden is de foto die er was verdwenen (fiets is nu uit voorraad), en ik ga de fiets pas volgende week afhalen. Eind volgende week post ik hier fotos, OK? Kan je al zeggen dat het een Archon versie 'blauw' is, met zwart stuurlint, grijs triple-dura ace crankstel, grijze dura-ace wielen met blauwe (vermoed Michelin Pro-race) banden... tot volgende week :-)
Carpe diem, al fietsend natuurlijk!

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 12 nov 2008 18:50

EricG schreef:
Livio Livius schreef:
EricG schreef:Mijn vorige berichtje ivm een Icon is ondertussen achterhaald, toch bedankt voor al jullie advies!
Ik heb namelijk in de 'zotte week' bij Vanherwerden een promotie kunnen kopen: een Litespeed Archon, maar dan wel volledig afgemonteerd (Duraace wielen en drivetrain, syntace stuur, ...), dit voor 4900 Euro all in ipv 7099. Dus ik ben gesteld, en gelukkig :-)


FOTO'S !!!


Sorry guys, kan nog geen fotos laten zien... Op de site van Vanherwerden is de foto die er was verdwenen (fiets is nu uit voorraad), en ik ga de fiets pas volgende week afhalen. Eind volgende week post ik hier fotos, OK? Kan je al zeggen dat het een Archon versie 'blauw' is, met zwart stuurlint, grijs triple-dura ace crankstel, grijze dura-ace wielen met blauwe (vermoed Michelin Pro-race) banden... tot volgende week :-)



Mazzelpik......
:D:D

sevenstorck
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 mei 2008 19:23

sevenstorck 15 nov 2008 20:10

litespeed merlin en van nickolas zijn de enige merken die ik hier tegen kom
k zal morgen wat fotos maken van mijn seven axiom
Wie? Armstrong?
Fietste hij niet met een trompet een rondje over de maan?

morel
Forum-lid
Berichten: 801
Lid geworden op: 21 jan 2007 00:23

morel 15 nov 2008 23:20

sevenstorck schreef:litespeed merlin en van nickolas zijn de enige merken die ik hier tegen kom
k zal morgen wat fotos maken van mijn seven axiom


Hoi,

Dat is je geraden ook ! ;)

Ik kijk er al naar uit .....:p

Grtx,
Morel.

wivo_6
Forum-lid
Berichten: 355
Lid geworden op: 11 mei 2007 22:39

wivo_6 16 nov 2008 12:35

EricG schreef:
Livio Livius schreef:
EricG schreef:Mijn vorige berichtje ivm een Icon is ondertussen achterhaald, toch bedankt voor al jullie advies!
Ik heb namelijk in de 'zotte week' bij Vanherwerden een promotie kunnen kopen: een Litespeed Archon, maar dan wel volledig afgemonteerd (Duraace wielen en drivetrain, syntace stuur, ...), dit voor 4900 Euro all in ipv 7099. Dus ik ben gesteld, en gelukkig :-)


FOTO'S !!!


Sorry guys, kan nog geen fotos laten zien... Op de site van Vanherwerden is de foto die er was verdwenen (fiets is nu uit voorraad), en ik ga de fiets pas volgende week afhalen. Eind volgende week post ik hier fotos, OK? Kan je al zeggen dat het een Archon versie 'blauw' is, met zwart stuurlint, grijs triple-dura ace crankstel, grijze dura-ace wielen met blauwe (vermoed Michelin Pro-race) banden... tot volgende week :-)


Top!! Mijn personlijke voorkeur gaat wel uit naar de Icon, maar beiden zijn echt wel "kwijlfietsen". En tot nader order blijven dit volgens mijn beurs "kwijlfietsen", hopelijk verandert dat in de toekomst.

Succes ermee!!

sevenstorck
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 mei 2008 19:23

sevenstorck 16 nov 2008 14:24

hier dan wat fotos van mijn 7 (seven) axiom

dat dacht ik maar dat werkt dus niet
weet iemand hoe dat moet?

lijkt mij gewoon via kies bestand
Wie? Armstrong?
Fietste hij niet met een trompet een rondje over de maan?

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 16 nov 2008 14:27

Is een stickey over bij forumvaria, moet je maar even lezen. Succes!
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

sevenstorck
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 mei 2008 19:23

sevenstorck 16 nov 2008 14:44

fotos van mijn seven axiom

http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 004vd9.jpg
http://img369.imageshack.us/my.php?imag ... 006wh1.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 007du6.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 009jc7.jpg

seven axiom titanium
wound up vork
campagnolo record 10 speed
ksyrium sl
deda newton
record titanium zadelpen
fizik arione
king balhoofd

lekker fietsie
maar k rij liever op mn storck scenario comp alu
die is stijver
Wie? Armstrong?
Fietste hij niet met een trompet een rondje over de maan?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 16 nov 2008 14:48

sevenstorck schreef:fotos van mijn seven axiom

http://img219.imageshack.us/my.php?imag ... 004vd9.jpg


Erg mooi, specs? Welke vork zit erin?
What makes the boat go faster?

Plaats reactie