Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

marten
Forum-lid
Berichten: 473
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:04

marten 10 mar 2009 17:58

CUBEmeister schreef:vorige week zondag 2 skills achter een auto langs de beilervaart tussen Beilen en Smilde te drenthe...nog nooit profs gezien hier in de buurt, zal aan het beroerde wegdek liggen denk ik. wie het precies waren weet ik niet.


Ik denk dat die jongens een stukje getraind hebben voor of na ekehaar. Daar reden nl jongens van Skill mee

vivo
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 25 jul 2007 01:21

vivo 10 mar 2009 18:53

Nielske schreef:Ik train in de buurt van Nijmegen en zie hier regelmatig een renner in rabo-ornaat rond rijden (volledig tenue, geen helm, wel koerspetje en koptelefoon). Ik herken hem niet. Iemand een idee wie dat is?


Haha je moet er een foto van maken en opsturen naar de Raboploeg, krijgt die renner een boete, omdat hij geen helm draagt. Ik had een verhaal gehoord dat dat eerder dit seizoen was gebeurd meer een Rabo-renner, kwam er met een waarschuwing van af dacht ik.

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 10 mar 2009 18:57

vivo schreef:
Nielske schreef:Ik train in de buurt van Nijmegen en zie hier regelmatig een renner in rabo-ornaat rond rijden (volledig tenue, geen helm, wel koerspetje en koptelefoon). Ik herken hem niet. Iemand een idee wie dat is?


Haha je moet er een foto van maken en opsturen naar de Raboploeg, krijgt die renner een boete, omdat hij geen helm draagt. Ik had een verhaal gehoord dat dat eerder dit seizoen was gebeurd meer een Rabo-renner, kwam er met een waarschuwing van af dacht ik.


Hé bah waarom toch altijd mensen verlinken :(
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

nielske
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 okt 2008 21:47

nielske 10 mar 2009 21:25

vivo schreef:
Nielske schreef:Ik train in de buurt van Nijmegen en zie hier regelmatig een renner in rabo-ornaat rond rijden (volledig tenue, geen helm, wel koerspetje en koptelefoon). Ik herken hem niet. Iemand een idee wie dat is?


Haha je moet er een foto van maken en opsturen naar de Raboploeg, krijgt die renner een boete, omdat hij geen helm draagt. Ik had een verhaal gehoord dat dat eerder dit seizoen was gebeurd meer een Rabo-renner, kwam er met een waarschuwing van af dacht ik.


Ik heb er overigens ernstige twijfels bij of dit wel echt een Rabo-renner is. Hoe dan ook wil hij het in ieder geval erg graag zijn.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd."

http://img689.imageshack.us/img689/6228/img2526e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

janom
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 30 okt 2004 20:53

janom 17 mar 2009 17:50

meestal zie je wel aan de manier van fietsen dat het geen "gewone" fietser is.
Al gaat dat niet altijd op.
Jaaaren terug reed ik regelmatig met Voskamp, met tvm tenue, fiets....
En werd ook voor prof aangezien...
Voskamp maakte daar nog een opmerking over....."zoals jij op je fiets zit, denkt iedereen dat je een prof bent".

Misschien heb ik die raborenner ook gezien....een half jaartje terug. voldoet aan de beschrijving....Had ook een colnago. Zag er uit als een prof wat mij betreft.
En dan bedoel ik houding, snelheid, alles....

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 17 mar 2009 17:58

Als het dezelfde is die ik denk dan heb ik er mijn twijfels bij dat het een echte prof is hoor. Heb hem vaak gezien op zijn Colnago, soms op tijdritfiets zelfs met dicht achterwiel. Altijd een petje op met een grote koptelefoon eroverheen, beentjes gebruind en flink in de olie.

De laatste tijd heb ik hem niet meer gezien, maar volgens mij heb ik die gast een jaar of 8 geleden voor het eerst gezien. Reed toen best wel snel, maar ja, dat zegt niet alles.

rikbr
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2007 10:27

rikbr 17 mar 2009 18:02

zeker geen prof alhoewel hij wel zijn colnago in geruild heeft voor de nieuwe giant. Reed een keer mee bij de wedrenners a2. Wat oudere kerel al. Vet altijd wel netjes zijn beentjes in en ik heb hem nog nooit zonder tijdritfiets en met helm gezien.. Ook in een groep had hij die koptelefoon op.

(fietsen kon die echter wel!)

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 17 mar 2009 18:02

Oh nu ik toch in dit topic zit, in het hotel in Mallorca Frantisek Rabon van Highroad en Patrick Sinkewitz van Whirlpool gezien.

En op training ingehaald door Laurens ten Dam achter de brommer, ongeloofelijk wat kwam die hard langs !! Dat ondanks dat we zelf in de groep ook bijna tegen de 40 reden. Echt mooi hoe hij op de fiets zat.

kingkong
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2008 19:06

kingkong 22 mar 2009 09:36

Gister Bram Tankink gezien bij John Knoops in Mierlo.
Er werd hem gevraagd wat zijn eerste koers weer zou zijn, was ff afwachten hoe het ging met zijn zitvlak.
W
Wat hij daar deed weet ik niet, hij was wel in vol ornaad
http://www.tourforlife.nl//PersonalPage ... &personid=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benefietsclubzummere.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

peppie
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2008 18:12

peppie 27 mar 2009 15:02

vandaag Sebastiaan Langeveld tegengekomen in de duinen tussen Noordwijk en Katwijk. Zie hem daar wel vaker omdat dit zijn vaste trainingsrondje is als hij in Nederland verblijft. Volgens mij was hij bezig met een krachttraining. Hij draaide een zwaar verzet tegen de wind in.
Dit is mijn lot: hard fietsen en dan kapot.

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 29 mar 2009 23:13

Vrijdag Erik Zabel in Biketown tegengekomen: zo te zien de eerste ex prof die ik wel kan hebben in een ritje.... dat wil zeggen op dit moment: hij liep op krukken.
Afbeelding

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 08 apr 2009 20:49

Vanmorgen kwam Thijs Al me tegemoet op de fietsbrug bij Nijmegen/Lent. Ik harkend op mijn stadsfiets tegen de wind in, hij op een soepel tredje met de wind in de rug.

Plaats reactie