PHOTOSHOP
[quote="mister_arby"]Dat zijn nog steeds zeer waardeloze foto's om mee te photoshoppen [/quote]
dacht ik al
deze is wel goed, wel beetje klein maar kunnen jullie vast wel mee.
fiets
wielen zwart
en als het mogelijk is, en jullie willen, ook even de witte wieltjes er onder zetten?
bvd
wielen wit
bedankt alvast
dacht ik al
deze is wel goed, wel beetje klein maar kunnen jullie vast wel mee.
fiets
wielen zwart
en als het mogelijk is, en jullie willen, ook even de witte wieltjes er onder zetten?
bvd
wielen wit
bedankt alvast
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
[quote="Rennsport"]
[/quote]
Dat ziet er behoorlijk strak uit. Ik zou zelf heel graag deze witte 20 spaaks superlites onder mijn Trek 2.3 hebben, zou een van de guru's aub willen laten zien hoe dat eruit zou komen te zien?
Dit is het plaatje van de fiets:
Trek 2.3
Ik kon zelf geen strakke foto van de witte 20 spaaks Vuelta's vinden helaas.
Thanks alvast!
[/quote]
Dat ziet er behoorlijk strak uit. Ik zou zelf heel graag deze witte 20 spaaks superlites onder mijn Trek 2.3 hebben, zou een van de guru's aub willen laten zien hoe dat eruit zou komen te zien?
Trek 2.3
Thanks alvast!
Trek 2.3 105 (2010)
Sensa Catena Disc (2009)
Sensa Catena Disc (2009)
Zelf zit al even te knoeien met photoshop, net als vele zou ik gunst willen vragen aan de ervaren shoppers. de nieuwe fp3 met een paar ksyrium sl 2009 wielen, wit stuurlint, wit zadel.
[img=http://www.pinarello.com/ita/fp3_446.php]
Ik heb geen foto van de velgen.
Wel zou ik mijn fiets zo willen hebben kan iemand dat voor mij doen?
alvast bedankt
[img=http://www.pinarello.com/ita/fp3_446.php]
Ik heb geen foto van de velgen.
Wel zou ik mijn fiets zo willen hebben kan iemand dat voor mij doen?
alvast bedankt
Specialized Venge pro, S-works Allez, Sensa Lombardia, Trek Superfly Elite
[quote="RobbertM"]
Trek 2.3
Thanks alvast![/quote]
@ Robbert
Zijn er uberhaupt wel witte 20 spoke vuelta, deze kan ik namelijk nergens vinden. Als je de gewone vuelta's superlites erin wil hebben laat maar even weten. Of als je toch nog een plaatje weet te bemachtigen van 20 spoke superlite's
@ Rainmaker
Oud
Nieuw, zonder de velgen, als je daar een plaatje van hebt laat maar weten.
Trek 2.3
Thanks alvast![/quote]
@ Robbert
Zijn er uberhaupt wel witte 20 spoke vuelta, deze kan ik namelijk nergens vinden. Als je de gewone vuelta's superlites erin wil hebben laat maar even weten. Of als je toch nog een plaatje weet te bemachtigen van 20 spoke superlite's
@ Rainmaker
Oud
Nieuw, zonder de velgen, als je daar een plaatje van hebt laat maar weten.
[quote="Rennsport"][quote="RobbertM"]
Trek 2.3
Thanks alvast![/quote]
@ Robbert
[/quote]
Het is werkelijk ongekend moeilijk om foto's van witte 20 spaaks te vinden. Ik zit eraan te denken om ze hier te bestellen (het is in elk geval bewijs dat ze bestaan )
Witte 20 spaaks
Een goede foto is echter onmogelijk te vinden, zou je de zwarte er eens onder willen sjoppen zodat ik een idee krijg hoe het staat?
Thanks!
Trek 2.3
Thanks alvast![/quote]
@ Robbert
[/quote]
Het is werkelijk ongekend moeilijk om foto's van witte 20 spaaks te vinden. Ik zit eraan te denken om ze hier te bestellen (het is in elk geval bewijs dat ze bestaan )
Witte 20 spaaks
Een goede foto is echter onmogelijk te vinden, zou je de zwarte er eens onder willen sjoppen zodat ik een idee krijg hoe het staat?
Thanks!
Trek 2.3 105 (2010)
Sensa Catena Disc (2009)
Sensa Catena Disc (2009)
[quote="Rennsport"]BTW bij de witte wielen zitten niet de goeie spaken in. Dit zijn de spaken zoals ze op de originele foto stonden. [/quote]
dat dacht ik al, maar denk niet dat er zoveel verschil erin zit.
maar bedankt voor het doorgeven;)
dat dacht ik al, maar denk niet dat er zoveel verschil erin zit.
maar bedankt voor het doorgeven;)
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
[quote="Rennsport"]Zwart
En wit, heb gewoon de zwarte wielen qua kleur omgedraaid(zwart word wit en andersom), krijg je in ieder geval enig idee van hoe het zou staan.
[/quote]
Thanks mate! Ze zien er zeer gaaf uit, ik ga de witte bestellen en zal even een fotootje posten als ze eronder zitten!
En wit, heb gewoon de zwarte wielen qua kleur omgedraaid(zwart word wit en andersom), krijg je in ieder geval enig idee van hoe het zou staan.
[/quote]
Thanks mate! Ze zien er zeer gaaf uit, ik ga de witte bestellen en zal even een fotootje posten als ze eronder zitten!
Trek 2.3 105 (2010)
Sensa Catena Disc (2009)
Sensa Catena Disc (2009)