Vandaag gefietst in 2011
[quote="Diamond"]Gisteren geen tijd gehad om te fietsen jammer,ff naar Gru'n weest bij een grote fietszaak
hier oa een paar Shim 7600 pedalen gekochtvoor een zeer nette prijs.
Vandaag dus op de fiets vanuit Lwd maar de NO kant gedaan lekker zonnetje en praktisch geen wind !!????:D:D.
In grove lijn Lwd -stiens-hallum-bartlehiem-birdaard richting veenwouden-bergum-garyp-warga-goutum-deinum-Lwd.
Toch nog een kleine 3 uurtjes en 71 km,koude voeten vielen mee voor de rest lekker warm.
gr der n.....s:):)
ps : zie dat Pinarello ook in die contreien heeft gefietst zijn foto vd fonejachtbrug van de
andere zijde genomen.[/quote]
Klopt; het laatste deel van je route vanaf Burgum heb ik ook gereden; alleen Garyp laten liggen en buitenom via Sigerswald naar Eernewoude voor een extra lusje en daarna weer via die zware klim voor Wartena:D
hier oa een paar Shim 7600 pedalen gekochtvoor een zeer nette prijs.
Vandaag dus op de fiets vanuit Lwd maar de NO kant gedaan lekker zonnetje en praktisch geen wind !!????:D:D.
In grove lijn Lwd -stiens-hallum-bartlehiem-birdaard richting veenwouden-bergum-garyp-warga-goutum-deinum-Lwd.
Toch nog een kleine 3 uurtjes en 71 km,koude voeten vielen mee voor de rest lekker warm.
gr der n.....s:):)
ps : zie dat Pinarello ook in die contreien heeft gefietst zijn foto vd fonejachtbrug van de
andere zijde genomen.[/quote]
Klopt; het laatste deel van je route vanaf Burgum heb ik ook gereden; alleen Garyp laten liggen en buitenom via Sigerswald naar Eernewoude voor een extra lusje en daarna weer via die zware klim voor Wartena:D
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Dit weekend heerlijk gefietst ondanks de lage temperaturen. Alleen alles off road gedaan want op de weg met echt te koud en mijn racefiets laat ik nu liever op de Tacx staan.
Vrijdag rustige duurtraining van 3:30u, nog niet echt koud.
Zaterdag even andere koek met laagste temperatuur -8 graden, maar dik aangekleed goed te doen en onderstaande foto kunnen maken na zonsopkomst.
[img=http://www.fred.mtb-sport.nl/2011-images/2011-koud.jpg]
Vandaag opnieuw de MTB gepakt en 4 uurtjes duurtraining gedaan richting de Treek en Austerlitz. Was minder koud en prima te doen.
Lekker weekend qua fietsen met 235 km en 10:30u op de MTB, voor de liefhebbers hier meer
Vrijdag rustige duurtraining van 3:30u, nog niet echt koud.
Zaterdag even andere koek met laagste temperatuur -8 graden, maar dik aangekleed goed te doen en onderstaande foto kunnen maken na zonsopkomst.
[img=http://www.fred.mtb-sport.nl/2011-images/2011-koud.jpg]
Vandaag opnieuw de MTB gepakt en 4 uurtjes duurtraining gedaan richting de Treek en Austerlitz. Was minder koud en prima te doen.
Lekker weekend qua fietsen met 235 km en 10:30u op de MTB, voor de liefhebbers hier meer
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Livio, het blijft een persoonlijke afweging. Ik lijd liever pijn dan dat ik indoor moet trainen. Bovendien wil ik in jan/feb alleen maar extensief duurwerk doen, dat is voor mij echt niet vol te houden indoor.
Het enige wat ik trouwens nog moet proberen is speciale winterschoenen (Shimano, Northwave) aanschaffen.
Het enige wat ik trouwens nog moet proberen is speciale winterschoenen (Shimano, Northwave) aanschaffen.
[quote="havana"]Livio, het blijft een persoonlijke afweging. Ik lijd liever pijn dan dat ik indoor moet trainen. Bovendien wil ik in jan/feb alleen maar extensief duurwerk doen, dat is voor mij echt niet vol te houden indoor.
Het enige wat ik trouwens nog moet proberen is speciale winterschoenen (Shimano, Northwave) aanschaffen.[/quote]
Je zou daarbij ook nog eens een paar goede elektrische zooltjes kunnen proberen (en dan uiteraard niet die cheapo's die je onlangs aangeschaft hebt).
Het enige wat ik trouwens nog moet proberen is speciale winterschoenen (Shimano, Northwave) aanschaffen.[/quote]
Je zou daarbij ook nog eens een paar goede elektrische zooltjes kunnen proberen (en dan uiteraard niet die cheapo's die je onlangs aangeschaft hebt).
Klopt. Ik heb mijn geld overigens terug ontvangen van Rose.
Ik vind 75 euro overigens nou niet bepaald cheap, maar goed.
Ik vind 75 euro overigens nou niet bepaald cheap, maar goed.
http://connect.garmin.com/activity/65890681
mijn rondje vandaag,ik hoop dat delink werkt:rolleye::rolleye:
gr der n..........s:D:D
helaas lukt het mij niet om een paar foto's te plaatsen ben hier te stom voor:rolleye::rolleye:
mijn rondje vandaag,ik hoop dat delink werkt:rolleye::rolleye:
gr der n..........s:D:D
helaas lukt het mij niet om een paar foto's te plaatsen ben hier te stom voor:rolleye::rolleye:
Vrijdag in de zon met de wind mee was het goddelijk langs de Westeinderplassen, met de wind tegen een stuk frisser maar nog goed te doen; vandaag 2 uurtjes weggetrapt onder een grijs wolkendek met zo nu en dan een schaars streepje zonlicht en ik had het toch koud... blij dat ik thuis was en iets te snel in een heet bad gestapt; je kent dat gevoel wel. Weer wat eigenaardigheden van mezelf ontdekt qua indeling van de rit in verschillende brokken, verschillende schapen en een blauwe reiger getracht schrik aan te jagen. De reiger was niet onder de indruk van mijn lokroep:p
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
[quote="havana"]Livio, het blijft een persoonlijke afweging. Ik lijd liever pijn dan dat ik indoor moet trainen. Bovendien wil ik in jan/feb alleen maar extensief duurwerk doen, dat is voor mij echt niet vol te houden indoor.
Je zou winterschoenen kunnen gebruiken met daaroverheen overschoenen en wat kranten er tussen. Nadeel is vaak wel dat de kou via de zool toch wel doortrekt, zeker als je wat vochtige voeten hebt. Daarvoor zou je nog wat talkpoeder in je sokken kunnen gooien.
Zelf vandaag 90km op de mtb gedaan. Rustig naar de start van de toertocht gefietst. Daar met wat maatjes in 1.56 de 51km afgewerkt. En toen weer naar huis.
Heb me weer goed vermaakt.
Je zou winterschoenen kunnen gebruiken met daaroverheen overschoenen en wat kranten er tussen. Nadeel is vaak wel dat de kou via de zool toch wel doortrekt, zeker als je wat vochtige voeten hebt. Daarvoor zou je nog wat talkpoeder in je sokken kunnen gooien.
Zelf vandaag 90km op de mtb gedaan. Rustig naar de start van de toertocht gefietst. Daar met wat maatjes in 1.56 de 51km afgewerkt. En toen weer naar huis.
Heb me weer goed vermaakt.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
Een mooi rondje van 60km gereden vanuit Nijmegen richting Ewijk, via Randwijk en Driel naar Arnhem en retour via Huissen, Angeren en Bemmel. Voor de voeten dikke expeditiesokken, gewone fietsschoenen en 2 paar neopreen overschoenen. Geen centje pijn! Rest van de kleding is een thermoshirtje km, winterjack, lange windtexbroek en handschoenen. Alles bij elkaar eerder te warm en door zweten uiteindelijk een tikkie a-relexed maar nog niet koud.
Was eind vd middag, maar toch eindelijk weer wat andere fietsers gezien buiten, nu het mooi doog weer is.
Was eind vd middag, maar toch eindelijk weer wat andere fietsers gezien buiten, nu het mooi doog weer is.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!