Pagina 29 van 147

Kuota-site

Geplaatst: 05 feb 2007 19:42
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door m00k op 05 Februari 2007

Ik rijd momenteel een Kharma van 2006 en ik zou er nog wel een frame bij willen hebben zodat ik geen onderbreking in mijn training heb als er een fiets in reparatie staat. In hoeverre verschilt de Kebel van de Kharma? Of kan ik beter voor een Kredo gaan


De Kebel heeft een iets langere bovenbuis, doch wat kortere wielbasis en zou nog wat stijver moeten zijn. Eigenlijk had Kuota eerst de bedoeling om dat frame "Kharma Plus" te noemen, maar het is uiteindelijk Kebel geworden. De Kebel is dus ontworpen als een technisch nog hoogstaandere versie van de Kharma, en bij het ontwikkelingsproces heeft men het frame een totaal andere flair gegeven met nog robuustere buizen en meer aerodynamica. Na m'n Khan zou ik wel graag eens met dit frame op stap gaan.Ga je beter voor een Kredo? Mja, hangt van je budget af, en zeker is dat je met de monocoque Kredo nog een klasse hoger speelt: het allersterkste Kuota frame!
De Kharma 2006 is trouwens nog heel beperkt op voorraad: met 15 korting kan je onze laatste stockresten ervan nog verkrijgen.

Kuota-site

Geplaatst: 06 feb 2007 10:00
door m00k
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door m00k op 05 Februari 2007

Ik rijd momenteel een Kharma van 2006 en ik zou er nog wel een frame bij willen hebben zodat ik geen onderbreking in mijn training heb als er een fiets in reparatie staat. In hoeverre verschilt de Kebel van de Kharma? Of kan ik beter voor een Kredo gaan


De Kebel heeft een iets langere bovenbuis, doch wat kortere wielbasis en zou nog wat stijver moeten zijn. Eigenlijk had Kuota eerst de bedoeling om dat frame "Kharma Plus" te noemen, maar het is uiteindelijk Kebel geworden. De Kebel is dus ontworpen als een technisch nog hoogstaandere versie van de Kharma, en bij het ontwikkelingsproces heeft men het frame een totaal andere flair gegeven met nog robuustere buizen en meer aerodynamica. Na m'n Khan zou ik wel graag eens met dit frame op stap gaan.Ga je beter voor een Kredo? Mja, hangt van je budget af, en zeker is dat je met de monocoque Kredo nog een klasse hoger speelt: het allersterkste Kuota frame!
De Kharma 2006 is trouwens nog heel beperkt op voorraad: met 15 korting kan je onze laatste stockresten ervan nog verkrijgen.

Dan liggen de Kharma en Kebel mij toch te dicht bij elkaar denk ik zo. Het wordt een KOM of een Kredo.

Kuota-site

Geplaatst: 08 feb 2007 19:17
door mati948
Wat vinden jullie persoonlijk van kuota . Zijn dit lichte fietsen ik was persoonlijk voor colnago . (maar ik moet aan gewicht denken hee ik rijdt wedstrijden ).  Zijn de carbonen fietsen stijf ???? Welke kuota weegt het zwaarst ???
 

Kuota-site

Geplaatst: 09 feb 2007 17:31
door mati948
weet iemand hoeveel de kebel weegt (ik vindt dit nergens afgemonteert met centaur)

Kuota-site

Geplaatst: 09 feb 2007 17:41
door ironpete

Kuota-site

Geplaatst: 09 feb 2007 19:29
door mati948
harteljk bedankt
Nog een vraag is deze fiets goedvoor wedstrijden ????

Kuota-site

Geplaatst: 09 feb 2007 21:25
door mati948
Kijk ik hep op de site een vraag gevonden over kuota waar de naam vandaan komt (het heeft geen betekenis maar het is wel een italjaans merk)

Kuota-site

Geplaatst: 09 feb 2007 22:25
door ironpete
Die fiets is zeker goed geschikt voor wedstrijden

Kuota-site

Geplaatst: 10 feb 2007 10:23
door mati948
Nog een vraag ik ga de kuota kebel nemen hee (maar ik kijk ook naar buget ) welke  versnelling is dan geschikt???(mischien de centaur welk is dan het gewicht van de fiets)
Nog een vraag waar vind ej die mooie steren wielen (carbon ) Van Mark(4dikke spaken) met bolletjes
 

Kuota-site

Geplaatst: 10 feb 2007 10:31
door ironpete
Je bedoeld waarschijnlijk deze wielen

Kuota-site

Geplaatst: 10 feb 2007 10:42
door mati948
Jap dat zijn ze waar vindt je die en hoeveel kosten ze?????