Pinarello
Quoten: Origineel geplaatst door RonD op 28 April 2006
Oke!
Per vandaag heb ik mjn nieuwe frame binnen een Pinarello Paris FP carbon. Blauw/zwart
Ik ben aan het dubben over drie zaken:
1. Stuur + pen, wil gaan voor de Ritchey WCS Carbo nieuw maar andere suggesties? Heb nu de pro Ritchey
Ron
Gefeliciteerd! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.
Heb je al naar Syntace gekeken?De F119 pen met het Racelite Carbon stuur, is een lichte no-nonsense combinatie voor een acceptabele prijs.
Oke!
Per vandaag heb ik mjn nieuwe frame binnen een Pinarello Paris FP carbon. Blauw/zwart
Ik ben aan het dubben over drie zaken:
1. Stuur + pen, wil gaan voor de Ritchey WCS Carbo nieuw maar andere suggesties? Heb nu de pro Ritchey
Ron
Gefeliciteerd! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.
Heb je al naar Syntace gekeken?De F119 pen met het Racelite Carbon stuur, is een lichte no-nonsense combinatie voor een acceptabele prijs.
Harde wind is meestal tegen.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 28 April 2006
Van de frontpage: In het volgende nummer van FIETS staat een test van de Paris Carbon FP. we willen allvast dit kwijt: 'Los weegt een 56 centimeter frame krap 1300 gram. Niet extreem licht, maar met dit doel streeft de familie Pinarello ook niet na: de frames moeten een doordachte mix van stabiliteit en gewicht zijn' 'Het is een heerlijke gooi-en- smijtfiets'....
Ritchey op een Pina? Voor mij persoonlijk vloeken in de kerk. Zet er een mooie DEDA of ITM set op. Kost wel iets meer, maar vind ik persoonlijk veel mooier staan.
Pedalen zou ook mijn keuze zijn, kabels heb ik gewoon van Campa. NIks mis mee en op een mooie klassieke fiets als Pinarello hoef ik geen Nokonkabels oid.
Ik vin dat mooi gesproken 1300gram moet nog een voorvork bij
Van de frontpage: In het volgende nummer van FIETS staat een test van de Paris Carbon FP. we willen allvast dit kwijt: 'Los weegt een 56 centimeter frame krap 1300 gram. Niet extreem licht, maar met dit doel streeft de familie Pinarello ook niet na: de frames moeten een doordachte mix van stabiliteit en gewicht zijn' 'Het is een heerlijke gooi-en- smijtfiets'....
Ritchey op een Pina? Voor mij persoonlijk vloeken in de kerk. Zet er een mooie DEDA of ITM set op. Kost wel iets meer, maar vind ik persoonlijk veel mooier staan.
Pedalen zou ook mijn keuze zijn, kabels heb ik gewoon van Campa. NIks mis mee en op een mooie klassieke fiets als Pinarello hoef ik geen Nokonkabels oid.
Ik vin dat mooi gesproken 1300gram moet nog een voorvork bij
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40144
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
www.salden.nl, staan een beetje richtprijzen etc.
ITM Millennium Carbon is mooi, Dede heeft verschillende mooie setjes. Deda Newton als prima compromis tussen licht en stevig en "betaalbaar".Als je de carbonlook wilt met alu betrouwbaarheid kun je bij ITM ook de alu-carbon nemen. Mooi setje om te zien.
ITM Millennium Carbon is mooi, Dede heeft verschillende mooie setjes. Deda Newton als prima compromis tussen licht en stevig en "betaalbaar".Als je de carbonlook wilt met alu betrouwbaarheid kun je bij ITM ook de alu-carbon nemen. Mooi setje om te zien.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door RonD op 28 April 2006
Alvast bedankt!
Iemand ervaring met de genoemde sturen en pennen (DEDA/ITM, etc)en wellicht wat links naar welke jullie precies bedoelen?
Gr.
RN
Voor mijn ervaring met de Deda Forza kun je hier even kijken:
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Ron.
Alvast bedankt!
Iemand ervaring met de genoemde sturen en pennen (DEDA/ITM, etc)en wellicht wat links naar welke jullie precies bedoelen?
Gr.
RN
Voor mijn ervaring met de Deda Forza kun je hier even kijken:
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Ron.
Harde wind is meestal tegen.
Volgens de brochure van Pinarello weegt een ongelakt 54 cm frame 990 gr. exclusief vork.
Quoten: Origineel geplaatst door max8450 op 03 Mei 2006
Volgens de brochure van Pinarello weegt een ongelakt 54 cm frame 990 gr. exclusief vork.
Gewogen resultaten zeggen anders, ongelakt ookal neem je hem in het blauw je hem op dat gewicht hier beneden.
Fork:
Frame: (51,5)
Volgens de brochure van Pinarello weegt een ongelakt 54 cm frame 990 gr. exclusief vork.
Gewogen resultaten zeggen anders, ongelakt ookal neem je hem in het blauw je hem op dat gewicht hier beneden.
Fork:
Frame: (51,5)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01
Foto
Volgens mij heeft Valverde hier iets tussen het voorplaatje van zijn stuurpen en zijn stuur zitten en ik vraag me af wat.
Volgens mij heeft Valverde hier iets tussen het voorplaatje van zijn stuurpen en zijn stuur zitten en ik vraag me af wat.
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 04 Mei 2006
FotoVolgens mij heeft Valverde hier iets tussen het voorplaatje van zijn stuurpen en zijn stuur zitten en ik vraag me af wat.
Is dat niet gewoon een Deda Arimo stuurpen? Volgens de website van Deda wordt deze pen gebruikt door Iles Baleares.Ik snap overigens niet waarom die gemonteerd zou zijn, want die is eigenlijk om te gebruiken in combinatie met carbon sturen, en net iets zwaarder dan een standaard newton. (Nou ja, 2 gram zwaarder.)
FotoVolgens mij heeft Valverde hier iets tussen het voorplaatje van zijn stuurpen en zijn stuur zitten en ik vraag me af wat.
Is dat niet gewoon een Deda Arimo stuurpen? Volgens de website van Deda wordt deze pen gebruikt door Iles Baleares.Ik snap overigens niet waarom die gemonteerd zou zijn, want die is eigenlijk om te gebruiken in combinatie met carbon sturen, en net iets zwaarder dan een standaard newton. (Nou ja, 2 gram zwaarder.)
Harde wind is meestal tegen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01
ik denk dat je gelijk hebt je kan hier net een stukje zien.