Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Amclassic-fan versus Belgen

paashaas
Forum-lid

paashaas 19 apr 2007 20:14

Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 19 April 2007

Leek me echt zo een QS-predictor vuile oorlog... Ik dacht echt dat Marc Coucke (baas van predictor) recht in zijn oor riep dat hij kost wat kost Boonen niet mocht laten terugkomen, want zo had predictor dan toch nog de eerste man in de top tien vóór quickstep.

Bwa, als je de uitspraken van Leukemans hoort achteraf, dan kan je er toch vanuit gaan dat hij vooral zelf eerste Belg wou zijn.

alfaboy_69
Forum-lid

alfaboy_69 19 apr 2007 21:46

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 19 April 2007

Bwa, als je de uitspraken van Leukemans hoort achteraf, dan kan je er toch vanuit gaan dat hij vooral zelf eerste Belg wou zijn.

Mits wat meer ervaring in de hel, kon Leukemans zelfs voor de zege gestreden hebben want hij was enorm sterk als je ziet van op welke kasseizone hij al de kop trekt...
En volgens mij kwam die sprong van Hoste er nog vooraleer Leukemans weg ging met dat groepje met Rosseler & Flecha

paashaas
Forum-lid

paashaas 19 apr 2007 22:28

Quoten: Origineel geplaatst door Alfaboy_69 op 19 April 2007

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 19 April 2007

Mits wat meer ervaring in de hel, kon Leukemans zelfs voor de zege gestreden hebben want hij was enorm sterk als je ziet van op welke kasseizone hij al de kop trekt...
En volgens mij kwam die sprong van Hoste er nog vooraleer Leukemans weg ging met dat groepje met Rosseler & Flecha

Ik doelde op het feit dat hij volop op kop zat te rijden bij Flecha etc. Om zo Boonen maar achter zich te houden.
Mss (heel mss) had er meer ingezeten als hij koelbloediger was en niet perse voor Boonen wou eindigen. En dat vind ik wel spijtig.

rocketboy
Forum-lid

rocketboy 19 apr 2007 22:37

Is wel spijtig dat hij veel minder aandacht krijgt in de pers dan boonen, terwijl hij toch een enorme inspanning geleverd heeft. Ik hoop dat we kortelings (in AGR of LBL) nog veel meer van Leukemans horen.....
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 19 apr 2007 23:04

Quote: Origineel geplaatst door Rocketboy op 19 April 2007
Is wel spijtig dat hij veel minder aandacht krijgt in de pers dan boonen, terwijl hij toch een enorme inspanning geleverd heeft. Ik hoop dat we kortelings (in AGR of LBL) nog veel meer van Leukemans horen.....

leukemans is een goeie, daar niet van. Maar hij is:
1. een ettertje
2. gefrustreerd
3. kan zich niet neerleggen bij ploegtactiek
hij mist dus stijl, presence, een goed interview, charisma.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

tarzander
Forum-lid

tarzander 20 apr 2007 00:33

Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 19 April 2007

Van de website van Tom Boonen:Tom past voor de Scheldeprijs17-04-2007Door darmproblemen zal Tom morgen niet aan de start komen van de Scheldeprijs.Vandaag moest Tom zijn training staken door deze problemen. Samen met de medische staf besloot hij om geen risico's te nemen.Boonen spreekt ook over het auto-ongeluk van gisteren. "Gisterenavond rond negen uur reed ik met mijn wagen in de buurt van Balen. Dicht bij een verkeerslicht stak een kat de weg over. Ik ontweek de kat, maar de auto belande tegen de verhoging. Het voorste deel van de auto is beschadigd maar de kat is gelukkig nog in leven!"Door zijn darmproblemen zal Tom Boonen dan ook niet deelnemen aan de wedstrijd."Traditioneel is dit de laatste wedstrijd van het eerste deel van mijn seizoen. Ik kan niet starten maar ik wil in Antwerpen en in Schoten wel aanwezig zijn om mijn supporters te begroeten en om mijn ploegmaats te ondersteunen tijdens de wedstrijd."Tom zal de wedstrijd kunnen volgen in de auto samen met Sportief Directeur Wilfried Peeters.Serge Baguet zal Tom vervangen. Ik kwam toevallig ook foto's tegen van zijn beschadigde vleermuis:(van autoblog.nl)

hier tom en zijn wagen in betere tijden
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 20 apr 2007 01:17

Waarom zij er zo veel mensen ineens anti Tom Boonen? Ik vind het een geweldenaar! Een van de beste renners van het peleton en het is genieten als hij gas geeft! Dat het nu wat minder gaat is logisch! Geen renner heeft op een zo jonge leeftijd zoveel gewonnen en en was zo overheersend! Hij komt straks sterker terug dan ooit! Dat hij zondag gevangen zat tussen een aantal laf rijdende kopmannen was triest te zien! I.p.v. met z'n alle vol te rijden naar de kopgroep reden ze alleen maar om Tom te laten verliezen! Die Hoste heeft alleen maar de achterkant van Tom gezien. Ik vind Hoste een aardige renner met redelijk talent maar met het koersinzicht van een nieuweling! Hoe hij de bietenbrug opging in de tweestrijd met Ballan was voor mij onbegrijpelijk! Kortom, als Hollander zou ik willen dat wij zo'n fantastische wielrenner hadden!  Trouwens hoe is het met Tom afgelopen? Die auto zie er niet best uit!
Gerardo

tarzander
Forum-lid

tarzander 20 apr 2007 01:50

ik ben ook niet anti Tom hoor! ben eigenlijk wel een beetje pro Tom
maar aangezien hij op het moment wat ziekjes is en zijn auto nog zieker  gaat het met beide dus niet zo goed als dat het wel eens ging.
Tom heeft er volgens mij niet veel aan over gehouden, met zo'n hele hoge snelheid is het ook niet gegaan. De auto heeft er meer aan over gehouden, van die schade kun je een leuke fiets kopen.
Maar over een ding ben ik wel blij, het was gelukkig geen Porsche!
ps. sorry ben ook een autofan
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

surfer
Forum-lid

surfer 03 mei 2007 17:10

even iets heel anders
T valt mij altijd op dat Tom Boonen altijd z´n benen tegen het frame aanhoudt als hij met losse handen fietst Kan hij niet gewoon zonder die benen zo te houden fietse?
KIJK! Een wielrenner!

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 04 mei 2007 01:02

Quote: Origineel geplaatst door Surfer op 03 Mei 2007
even iets heel anders T valt mij altijd op dat Tom Boonen altijd z´n benen tegen het frame aanhoudt als hij met losse handen fietst
Kan hij niet gewoon zonder die benen zo te houden fietse?

wie doet dat niet? enkelen, ok, maar de meesten houden toch hun benen dicht.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

davey
Forum-lid

davey 04 mei 2007 16:43

Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 03 Mei 2007

Quote: Origineel geplaatst door Surfer op 03 Mei 2007
even iets heel anders
T valt mij altijd op dat Tom Boonen altijd z´n benen tegen het frame aanhoudt als hij met losse handen fietst Kan hij niet gewoon zonder die benen zo te houden fietse?

wie doet dat niet? enkelen, ok, maar de meesten houden toch hun benen dicht.

ik niet

nine
Forum-lid

nine 08 mei 2007 13:58

Quote: Origineel geplaatst door de zwarten op 19 April 2007
Quote: Origineel geplaatst door Rocketboy op 19 April 2007

leukemans is een goeie, daar niet van. Maar hij is:
1. een ettertje
2. gefrustreerd
3. kan zich niet neerleggen bij ploegtactiek
hij mist dus stijl, presence, een goed interview, charisma.

Weet je hoe je heel snel rijk kan worden?
Een Antwerpenaar kopen voor wat hij waard is, en verkopen voor wat hij denkt dat hij waard is.
Voor Leukemans gaat die vlieger wel op vind ik.
Hij was gefrustreerd omdat hij geen sterren achter zijn naam gekregen had in de krant??!, Nog nooit P-R gereden en geen koers met naam gewonnen en meneer wil evenveel sterren achter zijn naam als de toppers.

Plaats reactie