Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Trek

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 jul 2006 22:24

gisteren ineengestoken voor een forumlid

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 30 jul 2006 22:28

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 30 Juli 2006
gisteren ineengestoken voor een forumlid
Wat een mooie bike zeg!! Ook voor het eerst dat ik de Aeolus wielen bij een niet-Discovery fiets zie!

mensma
Forum-lid

mensma 30 jul 2006 22:39

Hele strakke fiets, zo hoort een Trek eruit te zien. Ben erg benieuwd welk forumlid dit is! Trouwens niets tegen die Aeolus wielen hoor, maar die carbon huls is wel héél erg slap, heb afgelopen donderdag bij Salden even gevoeld. Mijn Cosmics zijn er niets bij... Is dit trouwens de nieuwste versie, aangezien ze nogal hoog lijken en volgens mij de nieuwen wat lager waren?

casran
Forum-lid HC

casran 30 jul 2006 22:44

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 30 Juli 2006

Wat een mooie bike zeg!! Ook voor het eerst dat ik de Aeolus wielen bij een niet-Discovery fiets zie!

Dat is toch een Discovery-fiets?
Inderdaad ook voor het eerst dat ik een consument met Aeolus-wielen zie. Prachtig hoor! Uniek fiets. Is dat een Bontrager Race XXX Lite VR stuur?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trekmadone
Forum-lid

trekmadone 30 jul 2006 22:52

Hele fijne fiets! Ziet er super uit.
Ik ben blij dat er nog forumleden zijn die Trek weten te waarderen.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes

mark75
Forum-lid

mark75 31 jul 2006 01:00

Hoi,
Ik heb al keer een foto gepost hier m'n trek toen die nieuw was. Nu een foto van m'n inmiddels 4 jaar oude trek 5500. Voor het eerst sinds ik deze bike heb aangeschaft een kleine upgrade gedaan: een SLR zadel en look keo pedalen erop. Gewicht is nu ongeveer 8,1 kg. In de ongeveer 22.000 km die ik er nu op heb gefietst, bestaat het onderhoud uit een aantal vervangen kettingen, tandwielen en ander klein prut, en kortgeleden een bidonhouder en de lagers van het voorwiel. Ik vind het belangrijk dat een fiets, net als bij een auto, het altijd moet doen. Daar voldoet deze trek tot op heden aan.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jul 2006 01:34

Ook bijv Trek BTZ crossteam rijdt met Aelus wielen, maar ja die hebben gewoon hetzelfde spul als Disco. Wielen bevallen trouwens erg goed bij de jongens, niet krom of kapot te krijgen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

wtc_woerden
Forum-lid

wtc_woerden 31 jul 2006 17:14

Ik heb nu een jaartje een Trek 1500
Er zijn wel een paar puntjes die me opvallen aan de fiets namelijk , de Bontrager Select wielen zijn geen aanraders, moet ze vaak uit elkaar halen om de boel te smeren en af te stellen.
De select onderdelen en vooral de inbus boutjes zijn roest onderhevig.
De ultegra groep is goed alleen het chroom laat los en de schroefjes zijn van een slechte kwaliteit, ik heb er al meerdere versleten en dat ligt niet aan mijn schroevedraaier

<a target="_blank" href= "http://ikikikik.mijnalbums.nl/">Project 5.2</a>

speric
Forum-lid HC

speric 31 jul 2006 18:04

Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 30 Juli 2006

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 Juli 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 30 Juli 2006

Twee kleine puntjes die ik zou verbeteren: de kettingbladen, die van Dura-Ace zullen ook prachtig staan en de ketting, weer zo'n gouden ketting op een fiets waar een gewone zilveren veel beter op staat.

Dat zijn nu juist twee sublieme details!  Eens iets anders dan de Dura-Ace bladen vind ik echt wel cool (excuus voor de grote foto's; geen zin/tijd om ze te verkleinen):

Ook wel leuk is dat de loodzware Trek-vork door een Ritchey vervangen is.

Loodzwaar!?
Verklaar u nader.

Alsof jij dat niet weet .... leek wel een stalen pijp..

daddyyoyo
Forum-lid

daddyyoyo 31 jul 2006 22:04

Yow de mannen,
Het is mijn nieuwe aanwinst en het is perfect in mekaar gestoken door TS-bikes. Ja Casran het is inderdaad een xxx light stuur van Bontrager. Ik heb deze fiets stuk voor stuk verzameld zodat het bijna een copy is waar Lance mee in Parijs is aangekomen. Ja ik ben een "Lance freak" in hart en nieren.
Every Second Counts

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 31 jul 2006 22:11

Gefeliciteerd met je mooie Trek!! Daar mag je echt zuinig mee zijn!!

roggie
Forum-lid

roggie 01 aug 2006 00:13

Quoten: Origineel geplaatst door Daddy yo yo op 31 Juli 2006

Yow de mannen,Het is mijn nieuwe aanwinst en het is perfect in mekaar gestoken door TS-bikes. Ja Casran het is inderdaad een xxx light stuur van Bontrager. Ik heb deze fiets stuk voor stuk verzameld zodat het bijna een copy is waar Lance mee in Parijs is aangekomen. Ja ik ben een "Lance freak" in hart en nieren.

Daddy yo yo,wat een pracht van een fiets man,ziet er echt gaaf uit,complimenten!
Rij zelf ook Trek,ben er zeer content over!
Veel plezier met de fiets en heeeeel veel veilige kilometers!
rog

Plaats reactie