Takkenweer
Ik verheug me dan ook nu al op de terugweg vanavond.
arco84 schreef:En als je maar 68 kilo weegt...
stukkie afvallen dan maarlitespeed schreef:Euh... Contador...? Of Wiggins...ook zo'n zwaargewicht... Of Evans...ook al zo'n spierbonk van 80+ kg...girlinred schreef:Ja en je levert vaak minder vermogen. Neem een rodriguez of een Hushovd, wie vangt er minder wind, maar wie rijdt er het hardst wind tegen?litespeed schreef: Dan vang je idd nauwelijks wind. Heerlijk lijkt mij dat.
Denk niet dat je er harder van gaat rijden als je 68kg weegt... . Toptijdrijders zijn toch vaak niet de mini mannetjes...
~live fast, die young ~
Bradley Wiggins weegt, na een kleine zoektocht, 69 kg bij een lengte van 1.90 m. Hij is dus niet een mini-mannetje, maar een spierbonk ben je dan toch ook niet bepaald...
Dat ie hard kan fietsen heeft ie wel laten zien in de Dauphine volges mij
Daartegenover weegt Evans 67 kg bij een lengte van 1.74 m, dus hij is wel meer 'spierbonk' dan Wiggins aangezien hij een stuk kleiner is.
Dat ie hard kan fietsen heeft ie wel laten zien in de Dauphine volges mij
Daartegenover weegt Evans 67 kg bij een lengte van 1.74 m, dus hij is wel meer 'spierbonk' dan Wiggins aangezien hij een stuk kleiner is.
Ontopic weer...
Vandaag viel 't eigenlijk goed mee. Vertrokken rond half 12 met een regenjasje in de achterzak. Na 1,5 droog gereden te hebben eens op de buienradar gekeken, werd ik niet vrolijk van. Toch verder gereden. Verderop een klein buitje over me heen gekregen maar stelde uiteindelijk weinig voor. Had kennelijk geluk; zeer veel natte wegen maar geen regen toen ik er overheen reed....
Vandaag viel 't eigenlijk goed mee. Vertrokken rond half 12 met een regenjasje in de achterzak. Na 1,5 droog gereden te hebben eens op de buienradar gekeken, werd ik niet vrolijk van. Toch verder gereden. Verderop een klein buitje over me heen gekregen maar stelde uiteindelijk weinig voor. Had kennelijk geluk; zeer veel natte wegen maar geen regen toen ik er overheen reed....
Laatst gewijzigd door havana op 08 jun 2012 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Een prima middag gehad, geen regen (het dreigde wel) maar ook de nodige zon (uren). Alleen een behoorlijke (tegen)wind op de open vlakten.
Bizarre wind inderdaad. Niet alleen hard, maar ook vlagerig en behoorlijk variabel (tussen Z, ZW en W om precies te zijn). Zelden zo veel geschakeld in een ritje... Ik heb volgens mij vrijwel alle verzetten gereden, van 50x13 tot aan 39x23.
Die wind waa vandaag idd erg vlagerig.. Moest me stuurtje toch af en toe snel wat steviger beet pakkenhavana schreef:Bizarre wind inderdaad. Niet alleen hard, maar ook vlagerig en behoorlijk variabel (tussen Z, ZW en W om precies te zijn). Zelden zo veel geschakeld in een ritje... Ik heb volgens mij vrijwel alle verzetten gereden, van 50x13 tot aan 39x23.
Do or Do not.. There is no try
- fietser1972
- Forum-lid
Het is een lekker temperatuurtje om te fietsen nu maar helaas windkracht 6-7 hier aan de kust volgens buienradar. Ik blijf maar binnen, heb er geen zin in om van mijn fiets te waaien zoals Schleck in de tijdrit van de Dauphine
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Net terug uit Italie. Alto Langhe, Diano d'Alba.
Een week zon, geen keiharde wind, geen regen, lekker klimmen & afdalen, kortom: 't Walhalla.
Nu weer terug in Nederland. Wachten op een droog daggie.....
Een week zon, geen keiharde wind, geen regen, lekker klimmen & afdalen, kortom: 't Walhalla.
Nu weer terug in Nederland. Wachten op een droog daggie.....
-
- Forum-lid
Net even naar de bakker gefietst...wat een pokkenweer; Dat wordt ook kampioenschap kijken!
Net even de start gezien van het BK ! Regen, wind, maar toch ook lachende gezichten, ben benieuwd of dat straks ook zo zal zijn!
Net even de start gezien van het BK ! Regen, wind, maar toch ook lachende gezichten, ben benieuwd of dat straks ook zo zal zijn!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....