Status forumproblemen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx Edwin!!
Less is bore
Hi Freerider,freerider schreef:Goed, ik ben weer iets wijzer geworden.
Zoeken is weer aangezet en dat blijft ook zo. We hebben ze ietwat onvriendelijk uitgelegd dat het wegjagen van onze gebruikers niet helemaal de juiste oplossing is om performance problemen met een server te verhelpen.
Een nieuwe server schijnt ondertussen klaar te staan en de Fietssite wordt daar deze week naartoe verhuisd. Dan staan we eindelijk alleen (dus zonder andere magazine-sites) op een server en dat zou moeten schelen in het aantal keer dat jullie dat vreselijke onderhoudsscherm te zien krijgen. Ik hoop dat die verhuizing een beetje soepel verloopt.....wordt weer vervolgd....excuus duizendentwee!
Bedankt voor je inzet... Excuses lijken me niet nodig voor jou, je zet je in om alles zo goed mogelijk draaiend te houden...
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike
-
- Forum-lid
'Onderhoudsscherm' was er net weer. Prutsers!! Ik geloof het hier voorlopig wel, dit begint te veel te irriteren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even teruglezen elefantino: deze week verhuist de boel naar een andere server. Schelden om het schelden heeft ook geen nut!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Voor het eerst sinds tijden weer zonder irritatie scherm wat pagina's kunnen kijken. Is het forum al over daarvoor? dan is het wel verbeterd.
Het forum laadt bij mij erg traag, als ik 2 pagina's snel na elkaar open blokkeert het forum soms helemaal, als ik naar beneden scroll blijft de sie soms secondenlang hangen. Heb bij geen enkele andere site of fora een probleem, behalve op fiets ?