Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 11 mar 2012 17:32

Helaas, kon ik gisteren en vandaag niet fietsen. Het was hier in Zeeland overwegend zonnig. Wat een prachtige dag.
Maar de woonkamer moest van een nieuw behangetje worden voorzien. Dus als ik dit neertyp is de klus geklaard. Twee dagen zeer druk bezig geweest.
Zoals de directie van de woning het zei: Er komen nog meer mooie dagen om te fietsen......dat hopen we dan maar.
Kijk en lees met een overmate aan jaloezie van wat er weer gedaan is dit weekend.

marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 11 mar 2012 17:35

98 kilometer: rondje vanuit Amsterdam naar Breukelen en Loosdrecht, daarna via Vreeland en Driemond weer terug. Wat een weer! Onderweg tegen de gewoonte tweemaal een terrasje voor het lentegevoel...

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 11 mar 2012 17:48

Gisteren rondje langs de vecht en via almere en nijkerk. Geen zon, in vier uur slechts een handje vol fietsers gezien. Vandaag op de utrechtse heuvelrug volop zon, in drie uur tijd half nederland op de racefiets gezien.

bleek
Forum-lid

bleek 11 mar 2012 18:05

Utrecht, de dijk bij Nieuwegein op tot Amerongen, op de Heuvelrug gespeeld en via Langbroek weer terug. Net geen 100km, de teller bleef op 96 vandaag.

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 11 mar 2012 18:33

Vandaag een groot rondje Braassem. Prachtig weer en 104km op de teller.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 11 mar 2012 19:27

bleek schreef:Utrecht, de dijk bij Nieuwegein op tot Amerongen, op de Heuvelrug gespeeld en via Langbroek weer terug. Net geen 100km, de teller bleef op 96 vandaag.
Nagenoeg hele Lekdijk wind in de rug zeker...dat is geen straf...

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 11 mar 2012 19:59

Ik had nagenoeg de gehele Lekdijk wind in het gelaat, dat was nog eens andere koek! gelukkig was ik halverwege gestart en was het stuk in tweeën gedeeld maar zo'n 45 km was het koersen in "veilige modus".
Na een valpartij gisteren heb ik het rustig aangedaan en het gehouden bij een D1 training gecombineerd met cadans training. Na drieëneenhalfuur weer leker thuis met een gemiddelsde cadans van 105 in een rustig drafje van 26,5 km/h. Toch weer ruim 90 km op de teller.
Veel wielrenners gezien en ook redelijjk wat korte broeken. Zo langzamerhand wordt dat weer mogelijk. Ik wacht even tot donderdag want dan wordt het 16 graden!

Afbeelding

klimman
Forum-lid

klimman 11 mar 2012 20:07

Vanmiddag uitgebold tijdens een herstelritje van 28km om het Oldambtmeer. Geen zon gezien op de fiets, maar er stond wel een frisse noordwester.

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 11 mar 2012 20:15

stephan68 schreef:Witte Kruis Classic Toertocht: check! Daar de in totaal 112 kilometer lange rit mee uit gereden. Zo leer je nog eens mensen kennen, ha!

112? Wij hebben hem ook gereden maar had iets van 103km op de teller?

Was ook eeen mooi tochtje, omdat we 100km wat kort vonden, hebben we de auto bij Rottemeren neergezet, van daar op de fiets naar Den Haag, zou max 25km zijn, maar ergens is er iets verkeerd gegaan want het was 40km... Volgens buienradar zou het droog zijn, inderdaad droog weggereden, maar vlak voor Zoetermeer begon het weer te regenen en flink ook. Op buienradar en de voorspellingen vertrouwende zijn we maar doorgereden, want meestal worden dit soort dagen die slecht beginnen toch nog leuk.
Na1,5u, waarvan drie kwartier door het prachtige Den Haag met zijn 25 stoplichten :? waren we eindelijk bij de start. We hebben de hele route samen gereden, paar keer een groepje mannen ingehaald die dan op zijn minst in je wiel gaan zitten, maar het soms ook nodig vinden om er weer voorbij te gaan :? Het mooiste was nog een groepje dat we inhaalden, later weer aansloten toen we voor een opengaande brug moesten wachten en vervolgens kop over kop voor ons gingen rijden, om na tien leipe acties binnen 5km compleet stil te vallen zodat we er weer voorbij konden en ze niet meer terug zagen... Bij de tijdrit aangekomen hadden we er al 120km opzitten en beiden zere benen, dus het ging niet bepaald hard meer, nog wel een paar keer proberen over te nemen van PFW maar dat mocht geen naam hebben :mrgreen: . Toch was mijn tijd nog goed voor een tweede prijs dus we kunnen nog een keertje gaan karten 8-) . Na de finish moesten we nog terug naar de auto en omdat we geen zin hadden om weer door Den Haag te gaan zijn we via Poeldijk, Schipluiden, waar heerlijk de zon begon te schijnen en Berkel en Rodenrijs terug gereden. Uiteindelijk 190 km op de teller. Niet echt het plan, maar toch heerlijk gereden en omdat we terug wind mee hadden, was het prima te doen. Bij mijn schoonouders aangekomen konden we bijna direct aanschuiven voor het avondeten haha.
~live fast, die young ~

Jac
Forum-lid

Jac 11 mar 2012 20:34

Vanochtend heerlijk vroeg op de fiets 7.45 uur , vanuit Veenendaal -Ederveen -Lunteren over de veluwe naar Hoenderloo, via Ede over de hei weer terug naar Veenendaal
net geen 80 km 79,8 volgens de teller , was een heerlijk ritje.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

cannae
Forum-lid

Gebruikersavatar cannae 11 mar 2012 20:44

Van het heerlijke weer genoten en een lekker rondje over de dijken gefietst.

Van Gorinchem langs de Merwede via Alblasserdam naar Kinderdijk gefietst, hierna via de Lekdijk naar Nieuw Poort gereden om vanaf daar via de N216 naar Gorinchem gereden.

De molens bij Kinderdijk had ik zelf nog nooit gezien ondanks het feit dat ik maar 40-50km van ze woon, maar ja verre bezienswaardigheden kennen we beter dan de gene die om de hoek liggen.

Ondanks de wind 65 km in 2 uur gedaan :-).
enjoy the ride

bleek
Forum-lid

bleek 11 mar 2012 20:46

kxlight schreef:
bleek schreef:Utrecht, de dijk bij Nieuwegein op tot Amerongen, op de Heuvelrug gespeeld en via Langbroek weer terug. Net geen 100km, de teller bleef op 96 vandaag.
Nagenoeg hele Lekdijk wind in de rug zeker...dat is geen straf...
Inderdaad :) Fietsende tegenliggers keken ook een stuk minder vrolijk :P

Gesloten