Wielrennen op tv
-
- Forum-lid
Echt een leuk stukje tv zeker de moeite om te kijkenkxlight schreef:http://nos.nl/video/586887-tour-van-bau ... elden.html
-
- Forum-lid
Als je t niet erg vindt, sla ik die hypocriet over.sloeren schreef:Vanavond 20:40 Canvas. Patrick Lefevere. Voor wie een sterke maag heeft.
-
- Forum-lid HC
Vanmiddag al gezien, toch een hele leuke reportage.elefantino schreef:Als je t niet erg vindt, sla ik die hypocriet over.sloeren schreef:Vanavond 20:40 Canvas. Patrick Lefevere. Voor wie een sterke maag heeft.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Wat had hij te melden? Dat hij nooit betrokken is geweest bij dopinggebruik?
-
- Forum-lid
Kijktip voor vrijdagavond 20 december
Allez, Eddy! is een hartverwarmende komedie over het elfjarig wielertalentje Freddy, zoon van een slager in een idyllisch dorpje in niemandsland. Zijn geïsoleerde leventje wordt volledig overhoop gehaald wanneer in 1975 de eerste supermarkt in het dorp zijn deuren opent. Ter gelegenheid van de opening organiseert de supermarkt een wielerwedstrijd waarbij de ...winnaar Eddy Merckx zal ontmoeten. Freddy‘s vader is fervent tegenstander van de supermarkt en wil niets van de wedstrijd weten. Freddy schrijft zich toch stiekem in. Door deelname aan de race gaat er een nieuwe wereld open, niet alleen voor Freddy maar ook voor alle mensen om hem heen.
Vrijdag 20.40 uur, Op Een (Belgie)
Allez, Eddy! is een hartverwarmende komedie over het elfjarig wielertalentje Freddy, zoon van een slager in een idyllisch dorpje in niemandsland. Zijn geïsoleerde leventje wordt volledig overhoop gehaald wanneer in 1975 de eerste supermarkt in het dorp zijn deuren opent. Ter gelegenheid van de opening organiseert de supermarkt een wielerwedstrijd waarbij de ...winnaar Eddy Merckx zal ontmoeten. Freddy‘s vader is fervent tegenstander van de supermarkt en wil niets van de wedstrijd weten. Freddy schrijft zich toch stiekem in. Door deelname aan de race gaat er een nieuwe wereld open, niet alleen voor Freddy maar ook voor alle mensen om hem heen.
-
- Forum-lid
Als je niets te doen hebt is hij wel leuk om te kijken.carbonfire schreef:Kijktip voor vrijdagavond 20 december
-
- Forum-lid
beezer schreef:Iemand een link waar ik het programma karakters met Patrick Lefevere kan treugzien ?
Zo te zien is er nergens een site waar je dit in herhaling kunt zien.
Maar goed kans dat één dezer dagen iemand het upload als torrent of op Usenet.
-
- Forum-lid
Reminder: morgenmiddag het jaaroverzicht op Canvas (ik schat dat het is na de cross in Namen).
Voor degene die het jaaroverzicht gemist heeft:walterg schreef:Reminder: morgenmiddag het jaaroverzicht op Canvas (ik schat dat het is na de cross in Namen).
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.1813237