timo2.0 schreef:LOL, ja, mensen mogen 23 pagina's lang de raborenners afzeiken zonder dat een moderator bans uitdeelt of mensen waarschuwt (en dit is lang niet het enige topic) en dan toch met droge ogen beweren dat het afzeiken van raborenners verboden is. Geniaal, lijk je met een fietshelm nog meer op Calimero?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Dat heet:
Vrijheid Van Meningsuiting, Timo !
Als die overbetaalde Raboploeg nu eens goede resultaten liet zien, dan werden ze ook niet afgezeken.
Verder zie ik niet in hoe een mod iemand een waarschuwing zou kunnen geven voor zijn mening betr. de Rabo ploeg of welke ploeg dan ook. Het forum is er o.a.voor om indien nodig, kritiek te kunnen uitoefenen op een renner, een ploeg, een produkt of die aanprijzen indien het pico bello is.
Ik herinner mij nog heel goed hoe ik na mijn positieve reactie op de prestaties van Marianne Vos tijdens de Giro Donne werd afgezeken omdat het vrouwenwielrennen niks zou voorstellen.
Tot slot, zoals ik schreef is de Raboleiding ook helemaal niet happy met de neergezette resultaten van de mannenploeg. Dus wordt de ploegleiding veranderd.
Ik ben dus niet de enigie met kritiek op die ploeg.