Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Zo is dat! De stof is iets dikker, en winddicht. Mijn gabba (longsleeve) is mijn standaard wintershirt. Bij temperaturen onder het vriespunt in combi met een lange thermo en extra losse col.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik draag 'em twee dagen achter elkaar (ma+di), de rest van de week is woon-werk niet mogelijk helaas. Als het heel koud is (=weinig zweten), dan spoel ik daarna het shirt alleen goed uit, en anders in de was. Heb me voorgenomen binnenkort alle gabba en nanoflexspulletjes eens in de tech wash te doen, want de waterafstotende weking is inmiddels duidelijk minder geworden
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
En vanaf welke temperatuur begin je dan je gabba LM te dragen als je hem van 0en kouder ook nog draagt met alleen een LM thermo?53x11 schreef:Zo is dat! De stof is iets dikker, en winddicht. Mijn gabba (longsleeve) is mijn standaard wintershirt. Bij temperaturen onder het vriespunt in combi met een lange thermo en extra losse col.
53x11 schreef:Ik draag 'em twee dagen achter elkaar (ma+di), de rest van de week is woon-werk niet mogelijk helaas. Als het heel koud is (=weinig zweten), dan spoel ik daarna het shirt alleen goed uit, en anders in de was. Heb me voorgenomen binnenkort alle gabba en nanoflexspulletjes eens in de tech wash te doen, want de waterafstotende weking is inmiddels duidelijk minder geworden
De water afstotende werking die minder wordt geldt dit ook voor de Gabba
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ja, hoofdzakelijk door wassen. (Maar niet wassen is ook niet zo'n strak plan )
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb een Gabba 2 jaar (gaat 3de winter in). Ik was hem na elke rit of 2 ritten afhankelijk van noodzaak. Het waterafstotende neemt idd af. Ik impregneer hem wel, maar het is niet meer zoals na aanschaf. Desalniettemin nog steeds erg blij mee bij koud (en ook nat) weer.
Niet te warm strijken of niet te warme droger kan ook
http://www.castellicafe.co.uk/CastelliC ... Care-Guide
http://www.castellicafe.co.uk/CastelliC ... Care-Guide
iemand advies voor de maatvoering bij de gabba 2 convertible? Ik las dat de pasvorm tussen de convertible / korte / lange mouwen versies verschilde. ik ben 1,74m aan 64 kilo. Neem aan dat M dan de juiste maat zou moeten zijn, of toch maar een S?