Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
[quote="Rooi1977"]Omit,
Ik heb zelf ook het schema ingevuld op zitvlees. Ik krijg alleen niet de vergelijkingstijden op mijn scherm voor goud en zilver .. alleen mijn eigen doorkomst tijden.. Hoe heb jij dit gedaan ?[/quote]
http://www.zitvlees.nl/index.php?id=4017&cyclo=marmotte
Zie bovenstaande link, krijg je netjes je prognose, goud en zilver (incl afdaling)
Ik heb zelf ook het schema ingevuld op zitvlees. Ik krijg alleen niet de vergelijkingstijden op mijn scherm voor goud en zilver .. alleen mijn eigen doorkomst tijden.. Hoe heb jij dit gedaan ?[/quote]
http://www.zitvlees.nl/index.php?id=4017&cyclo=marmotte
Zie bovenstaande link, krijg je netjes je prognose, goud en zilver (incl afdaling)
ja.. dat schema.
Ik vul in : gewicht 95 kg, vermogen 230, man, leeftijd 34
en ik krijg alleen mijn verwachte doorkomst tijden, maar de vakjes onder goud en zilver blijven blanco.
ps. ik gebruik 'firefox' .. misschien ligt het daar aan
en ik krijg alleen mijn verwachte doorkomst tijden, maar de vakjes onder goud en zilver blijven blanco.
ps. ik gebruik 'firefox' .. misschien ligt het daar aan
[quote="Rooi1977"]ja.. dat schema.
ps. ik gebruik 'firefox' .. misschien ligt het daar aan[/quote]
Bij mij werkt het wel, zal dus wel aan firefox liggen.
ps. ik gebruik 'firefox' .. misschien ligt het daar aan[/quote]
Bij mij werkt het wel, zal dus wel aan firefox liggen.
-
- Forum-lid
[quote="Rooi1977"]Kan iemand niet even mijn gegevens invullen en een screenshotje mailen ofzo..[/quote]
je hebt pm, stuur je wel excel sheet met data van zitvlees.nl
je hebt pm, stuur je wel excel sheet met data van zitvlees.nl
Bedankt Ace,
Maar tot zover werkt bij mij het schema ook .. de kolommen onder goud/ zilver blijven echter blanco, zodat ik niet kan zien wat ik bijvoorbeeld op de glandon/ telegraph/ galibier etc voor tijd moet hebben om onverhoopt toch goud te kunnen halen... aangezien ik inderdaad nogal dicht tegen goud aan schurk
Maar tot zover werkt bij mij het schema ook .. de kolommen onder goud/ zilver blijven echter blanco, zodat ik niet kan zien wat ik bijvoorbeeld op de glandon/ telegraph/ galibier etc voor tijd moet hebben om onverhoopt toch goud te kunnen halen... aangezien ik inderdaad nogal dicht tegen goud aan schurk
Ik zal me niet te veel blind starten op dit verhaal en gewoon die tocht fietsen op een manier zoals je zelf denkt dat goed is Submax de Glandon op, mooie groep zoeken in het dal en dan rond omslagpunt de andere beklimmingen doen. Wat beb je nou aan doorkomsttijden? Stel je komt 10 minuten te laat op de Telegraphe? Ga je dan vervolgens keihard de Galibier op met als resultaat dat je op de Alpe 3 keer af moet stappen en zodoende daar 3 kwartier verliest?