IK heb die foto al ettelijke malen gezien en het was mij alleszins niet opgevallenjakkel schreef:Deze Cannondale Slate Apex besteld. Zou volgende week binnen zijn.
Ze mogen daar wel even het gras wat trimmen...
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
IK heb die foto al ettelijke malen gezien en het was mij alleszins niet opgevallenjakkel schreef:Deze Cannondale Slate Apex besteld. Zou volgende week binnen zijn.
Prachtig! De rigid lefty staat een gravelracer veel beter dan een lefty. De eerste Slates hadden ze met fatty solo moeten leveren (al zal de inbouwhoogte dan waarschijnlijk iets te veel worden)hayes schreef:IK heb die foto al ettelijke malen gezien en het was mij alleszins niet opgevallen
Ze mogen daar wel even het gras wat trimmen...
Ik ken Hayes, hij bedoelt dat niet slecht hoor.opperhoofd schreef: Prachtig! De rigid lefty staat een gravelracer veel beter dan een lefty. De eerste Slates hadden ze met fatty solo moeten leveren (al zal de inbouwhoogte dan waarschijnlijk iets te veel worden)
Dat de achtergrond je niet is opgevallen is een compliment voor de fiets.
En jouw kortzichtigheid
Genoeg alternatieven hé.opperhoofd schreef:Sowieso is een lefty-achtig ding in een woon werk fiets een minpunt aangezien je geen mogelijkheid hebt met dynamolicht te rijden.
Naafdynamo...
kloptjakkel schreef:Ik ken Hayes, hij bedoelt dat niet slecht hoor.opperhoofd schreef: Prachtig! De rigid lefty staat een gravelracer veel beter dan een lefty. De eerste Slates hadden ze met fatty solo moeten leveren (al zal de inbouwhoogte dan waarschijnlijk iets te veel worden)
Dat de achtergrond je niet is opgevallen is een compliment voor de fiets.
En jouw kortzichtigheid
Ik heb deze Mango Bikes Point AR frameset net besteld in de UK.body schreef:Naar welke merken moet ik kijken voor een los frame?