Wat als Dumoulin en Aru gelijk eindigen?
Dan wordt gekeken naar de honderdsten van seconden in de tijdrit. De organisatie heeft hierover nog geen mededelingen gedaan, maar dit lijkt in het voordeel van Dumoulin te spreken met zijn tijd van 46.01,2 tegenover de 47.53,3 van Aru.
Vuelta 2015
- opperhoofd
- Forum-lid
Als je eerder over de streep komt zet je de ander toch op afstand? En als de ander alleen maar in het wiel zit is er in elk geval verschil. Want bij gelijk eindigen, zelfde tijd, telt bv het aantal overwinningen niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eraf P-rost(e) bedoel jeGastheerg schreef:in de autosport is het meermaals voorgekomen dat de leider in het WK in de laatste race z'n enige concurrent van de baan roste..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
- opperhoofd
- Forum-lid
Dumoulin hoeft niet, Aru wel. Zoals ik Aru wat dagen geleden zag harken bergop verwacht ik er weinig van.
Zelfs al gaat Aru op de laatste klim. Laat maar gaan en hij blaast zichzelf wel op.
Edit: En nu nog maar twee kansen voor Aru.
Zelfs al gaat Aru op de laatste klim. Laat maar gaan en hij blaast zichzelf wel op.
Edit: En nu nog maar twee kansen voor Aru.
Laatst gewijzigd door Zorro op 10 sep 2015 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aru heeft denk ik nu niet de punch om morgen de boni's te pakken. Er zijn fittere renners die dat nu nog kunnen.
Komt nu toch wel heel dichtbij.....
Komt nu toch wel heel dichtbij.....
Less is bore
Aru probeert weer en faalt. Het gaat ook in het koppie zitten. Zoals Aru vorige week klom (ja ik val in herhaling) was al harken en gaat nu niet in ene vlammen.
Dumoulin zit in het wiel en houdt alles in de gaten. Zonder een echt slechte dag moet het kunnen. Wellicht heeft Aru een echt slechte dag en dan is alles bekeken.
Het blijft spannend tot het eind. Toch wel grappig dat de val van Dumoulin in TdF hem dit brengt. Zonder die val was dit waarschijnlijk allemaal nooit gebeurd.
Nu is het de dood of de gladiolen in de Vuelta voor Dumoulin al mocht zich dat zich als negatief effect op het WK doen sorteren.
Dumoulin zit in het wiel en houdt alles in de gaten. Zonder een echt slechte dag moet het kunnen. Wellicht heeft Aru een echt slechte dag en dan is alles bekeken.
Het blijft spannend tot het eind. Toch wel grappig dat de val van Dumoulin in TdF hem dit brengt. Zonder die val was dit waarschijnlijk allemaal nooit gebeurd.
Nu is het de dood of de gladiolen in de Vuelta voor Dumoulin al mocht zich dat zich als negatief effect op het WK doen sorteren.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Mooi om te zien dat Dumoulin nog even aanvalt. Even laten zien toen Aru het moeilijk had van ik ben hier de sterkste kom maar op. Aru weet ook donders goed dat Dumoulin alleen op hem reageert dus nu is Aru degene die het meest moet doen.
Ik heb er een hard hoofd in maar hoop toch met heel mn hart dat Dumoulin zondag op het schavot staat met die rode trui.
Ik heb er een hard hoofd in maar hoop toch met heel mn hart dat Dumoulin zondag op het schavot staat met die rode trui.
Maak joe woar
Joris van den Berg.geertjeb schreef:Wie is de co-commentator van Ducrot. Ik vind m grappig.
-
- Forum-lid
Vandaag op regionale zender L1 een reportage over de man die Dumoulin ontdekt zou hebben. Klopt niet! Voormalig ritwinnaar in de Tour, Ad Wijnands, bracht Tom de beginselen van het wielrennen bij : http://manmetdehamer.blogspot.nl/2014/0 ... oulin.html
- daniel1975
- Forum-lid HC
Na vandaag begin ik er toch meer en meer in te geloven. Aru kwam niet weg op zijn meer favoriete terrein (net niet steil genoeg) en TD plaagt nog ff met dat aanvalletje. Eens met Zorro, Aru maakt niet de meest fitte indruk.
Maar 1 heel klein gelukje of opleving is genoeg.....
Maar 1 heel klein gelukje of opleving is genoeg.....
Less is bore