Vuelta 2016
RG weer mooi vooruit.
Je kon er op wachten dat het mis zou gaan met een toeschouwer.
AG voor z'n 2e vandaag?
-
- Forum-lid
Ik denk het helaas niet.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is er gebeurd?EmPeHa schreef:Je kon er op wachten dat het mis zou gaan met een toeschouwer.
Less is bore
Toeschouwer die drukker met de TV motor was dan de fietsers, filmpje: https://twitter.com/CyclingHubTV/status ... 0743736320
Mooie etappe, genoeg actie voorin en voor het GC. Sky ging wel pas erg laat, maar Froome was gewoon niet goed genoeg, denk dat hij dat zelf ook wel had gevoeld in de laatste paar etappes. Had Contador wel nog top 3 gegund, maar was gewoon niet sterk genoeg.
Ook mooi van LottoNL, door slechte dag van Scarponi komt Bennet op de 10de plaats. Ondanks het weg vallen van de kopman naar huis gaan met een etappe + top10 in GC. Zeer nette prestatie.
Heeft iemand trouwens goed gezien wat er gebeurde bij de val van Rojas? Kwam het nu door de auto die tussen de rijders reed of maakte hij zelf gewoon een fout?
Mooie etappe, genoeg actie voorin en voor het GC. Sky ging wel pas erg laat, maar Froome was gewoon niet goed genoeg, denk dat hij dat zelf ook wel had gevoeld in de laatste paar etappes. Had Contador wel nog top 3 gegund, maar was gewoon niet sterk genoeg.
Ook mooi van LottoNL, door slechte dag van Scarponi komt Bennet op de 10de plaats. Ondanks het weg vallen van de kopman naar huis gaan met een etappe + top10 in GC. Zeer nette prestatie.
Heeft iemand trouwens goed gezien wat er gebeurde bij de val van Rojas? Kwam het nu door de auto die tussen de rijders reed of maakte hij zelf gewoon een fout?
Laatst gewijzigd door rondje op 10 sep 2016 18:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Chevrier heeft wel zijn weg vervolgd. Gesink kon er ook net omheen slingeren.16:27:33 CEST
The chasing group's progress was interrupted near the summit by a crash involving Clement Chevrier. The IAM Cycling rider was brought down by a spectator who stepped into the road, though the rest of the group managed to pick their way around him
Kort daarvoor zag ik al een jongen op de weg springen om naar de cameramotor te zwaaien die voor een groep reed. Daarmee sprong hij bijna voor een renner.
Naar ik begrijp wilde Rojas om de auto heen, waarna zijn voorwiel weggleed. Die auto was dus wel hinderlijk.
Q stelt de Vuelta veilig. Heerlijk, want je moet er toch niet aan denken dat De Snelwandelaar weer een grote ronde wint. Mooi dat hij het toch probeerde, maar Q kwam geen moment in de problemen.
AG zat weer goed mee. Prima gedaan. Als je bedenkt dat hij kort geleden nog aan judo deed en bijna 100 kg woog. Bij Lotto-Jumbo hebben ze wel een oog voor mensen uit andere sporten. Zie ook Roglic die uit het skischansspringen komt.
De coup van Hiawata vond ik trouwens ook fantastisch.
AG zat weer goed mee. Prima gedaan. Als je bedenkt dat hij kort geleden nog aan judo deed en bijna 100 kg woog. Bij Lotto-Jumbo hebben ze wel een oog voor mensen uit andere sporten. Zie ook Roglic die uit het skischansspringen komt.
Zo zag hij er uit toen hij net begon met fietsen:havana schreef:
o'7o
Dat is toch knap dan, niet waar?