Tour 2020
Saaie etappe 3 op rij wordt het vandaag.
Niet alles hoeft spannend van mij. Zaterdag heerlijk een dutje gedaan op de bank met de tv aan. Doe ik anders nooit.
Haha, dat is een bekend concept. Eerst fietsen, dan tour kijken, En dan wakker worden en vermoeden dat degene die geïnterviewd de etappe wel gewonnen zou hebben. En dan maar de samenvatting kijken om te zien wat er nou echt is gebeurd
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zaterdag was er tenminste nog een leuke dameskoers.
Gisteren was zowel de Tour als de F1 dramatisch slaapverwekkend.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vandaag toch wel een interessant terrein.
Er zal wel een groep vooruit gaan maar hopelijk een keer een grote groep want de belangen om daarin mee te zitten zijn groot; groene trui, bollen en bonificatie op de streep.
DQS mag het peloton mennen.
23 graden, zonnetje en lichte zijwind. Ideaal fietsweer
Er zal wel een groep vooruit gaan maar hopelijk een keer een grote groep want de belangen om daarin mee te zitten zijn groot; groene trui, bollen en bonificatie op de streep.
DQS mag het peloton mennen.
23 graden, zonnetje en lichte zijwind. Ideaal fietsweer
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Je vergeet nog dat het ook de hele dag verschrikkelijk weer was.... regen, buien, regen en wind.daniel1975 schreef: ↑31 aug 2020 09:14 Zaterdag was er tenminste nog een leuke dameskoers.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hou toch eens op met die onsportieve, generaliserende, nationalistische persoonlijke opinie oneliners!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- ophetkantje
- Forum-lid
De twee renners die op 100km van de finish aanvallen zijn er niet bij. Dus het koersverloop was zoals te verwachten was en ik vond het beide dagen zeker het kijken waard, Zaterdag , omdat het door het weer gewoon heel spannend was, maar inderdaad om de verkeerde redenen. Gisteren leuk om te kijken hoe de ploegen de verantwoordelijkheid namen en soms ook weet niet. Blijf ik een mooi spel vinden. En het laatste uur was gewoon mooie koers. Vooral genoten van Gesink en geschrokken van wat er uiteindelijk overbleef van het hele jumbo-Visma blok op het eind.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid