Scott
-
- Forum-lid
Dnns; Vroeg me af waar je dit frame gekocht hebt..
@jansen01: Heb je een pb gestuurd! Ben benieuwd naar de foto's. Ik denk niet dat je me kunt overtuigen, maar je mag allicht een poging wagen
@dickygiovanni: 12gotrading
Inmiddels heb ik het net weer wat verder afgestruind en kwam ik van 3T stealth-uitvoeringen tegen van de Dorico Team zadelpen en de ARX Team stuurpen. Die hebben voorlopig mijn aandacht! Nieuwe Ultegra Grey 2012 groep is inmiddels ook binnen.
@dickygiovanni: 12gotrading
Inmiddels heb ik het net weer wat verder afgestruind en kwam ik van 3T stealth-uitvoeringen tegen van de Dorico Team zadelpen en de ARX Team stuurpen. Die hebben voorlopig mijn aandacht! Nieuwe Ultegra Grey 2012 groep is inmiddels ook binnen.
-
- Forum-lid
Zet je ULTEGRA op dit prachtige frame???
Ik laat me graag sponsoren. Sram is het niet voor mij, Campa ook niet en Dura-ace vind ik te duur. Los daarvan vind ik de ULtegra Grey-2012 uitvoering toch ook wel erg goed matchen met het frame. Misschien doe ik nog een upgrade voor de remmen t.o.v. de standaard Ultegra's...dickygiovanni schreef:Zet je ULTEGRA op dit prachtige frame???
Vandaag een testritje gemaakt. Bidon houdertjes moeten er nog op en er komen uiteinelijk nog andere (lage) wielen in. De zadelpen heeft nu setback omdat ik dat op mijn vorige fiets ook had, maar misschien komt er toch nog een op zonder setback. Geometrie is toch net even anders, maar ik probeer het eerst even met deze. Op de foto lijkt het stuur wat gekanteld, maar dat ligt aan het cameraperspectief.
-
- Forum-lid
Supermooi fietsje!
-
- Forum-lid
Zeer geslaagd! Ben benieuwd!
-
- Forum-lid
Ondanks de Shimi spullen zeer geslaagd!! De stickers van de wielen en deze set staat er toch prachtig in?!