Een venijnig klimmetje met die koppelstenen.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Mag ik ook klagen over het voorjaar als het wel lekker weer is? Met het lekkere weer is ook de pollen-business helemaal los. Gisteren woon werk gefietst, en ik had het me toch een partij benauwd daarna. ik heb altijd wel wat last van hooikoorts maar dit jaar is het bij mij echt extreem. Op de pollenradar is het oranje dus niet extreem maar ik heb er dit jaar op de een of andere heel veel last van. Ik hoop dat het dit jaar ook tot een weekje of zo beperkt blijft.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hier ook. Vrouwlief en ik hebben beide hooikoorts.........maar ik heb dit jaar (tot nu toe) vrijwel nergens last van, maar mijn vrouw gaat momenteel compleet stuk.rikkert schreef: ↑02 mei 2023 07:45 Mag ik ook klagen over het voorjaar als het wel lekker weer is? Met het lekkere weer is ook de pollen-business helemaal los. Gisteren woon werk gefietst, en ik had het me toch een partij benauwd daarna. ik heb altijd wel wat last van hooikoorts maar dit jaar is het bij mij echt extreem. Op de pollenradar is het oranje dus niet extreem maar ik heb er dit jaar op de een of andere heel veel last van. Ik hoop dat het dit jaar ook tot een weekje of zo beperkt blijft.
Idd Amersfoort. Heel mooi oud centrum. We waren vanaf Den Haag al slingerend (via Leiden, Nieuwkoop, Woerden, Haarzuylens, Utrecht, Lage Vuursche, Soest) naar Amersfoort gefietst, en daar de trein terug gepakt.
Hier valt m'n hooikoorts net mee op dit moment. Ik had vorige maand meer last.
Maar ik neem het er bij.
Ik zou bijna zeggen 'met plezier' maar da's ook weer overdreven.
Maar ik neem het er bij.
Ik zou bijna zeggen 'met plezier' maar da's ook weer overdreven.
Ik ook normaal gesproken. Heb wat minder lucht dan, dus rij ik wat zachter. Lekker belangrijk. Maar gisteren was ik van mijn woonwerk ritje in gewone kleding van 10 km als echt benauwd. Dat was echt niet tof meer.
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Naast het feit dat ik de planten nauwelijks hoef te bewateren, is het minder last hebben van hooikoorts door dit weertype stiekum toch wel lekker. Voor het eerst in jaren dat ik nauwelijks last heb. Ik heb altijd vroeg in het voorjaar hooikoorts. Maar dit jaar nauwelijks.
Het lijkt erop dat we donderdag boven de 20 graden komen. Alsof de weergoden ons dat ene dagje gunnen. Want daarna wordt rommelig. Zon en regen. Beetje mazzel hebben wanneer de regen valt.
Het lijkt erop dat we donderdag boven de 20 graden komen. Alsof de weergoden ons dat ene dagje gunnen. Want daarna wordt rommelig. Zon en regen. Beetje mazzel hebben wanneer de regen valt.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Op het eerste zicht lijkt het hier lente, tot je buiten stapt. Die koude noorderwind is echt spelbreker. Maar het zal me wel niet weerhouden om een paar uurtjes te gaan fietsen.
-
- Forum-lid HC
Nee ik ga ook lekker, dit is best normaal weer.
De komende twee weken ziet het er redelijk uit.
Ben blij dat je iig gewoon naar buiten kan zonder jas oid. Gewoon lekker ff in de tuin je bakkie doen tussendoor.
De komende twee weken ziet het er redelijk uit.
Ben blij dat je iig gewoon naar buiten kan zonder jas oid. Gewoon lekker ff in de tuin je bakkie doen tussendoor.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Morgen zuiderwind en een dikke 23 graden. Profiteer ervan! Volgende week zakt het weer en komt de regen er weer in.
(Gras inzaaien dit weekeinde dus )
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- thestudent
- Forum-lid HC
Morgen gaat het gebeuren! Korte mouwen!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Komen ze morgen toch wel de zonnepanelen installeren zeker. En om 17:30 nog een andere afspraak. Maar ach, vrijdag en zaterdag voorspellen ze hier nog steeds 18°. Het kan niet alle dagen kermis zijn.